tisdag 2 november 2010

"Jag var tvungen att åka halva jorden runt..."

"...För att hitta henne"

herre min skapare vilken rolig helg .! Mötte upp min fantastiska flickvän på Borough Hall i Brooklyn runt lunchtid på lördagen, vi strosa runt och mös av det härliga höstvädret. Satte oss i Brooklyn Bridge Park och njöt av Manhattans Skyline . Det var ett oförglömligt moment!

på kvällen var det så klart halloween fest. Men innan det så åt vi Indonesiskt mat. eller var det thai .? äh ,sandra vet ;)

Sen gjorde vi VE oss . Vi var sjukt coola ! jag var en sith typ ,o sandra var Hottie Police!

sjuk kväll alltså ! minns ni att jag skrev för typ 2 veckor sen att jag låste in mig på toaletten på ett tåg .? jo det tyckte Carro var väldigt roligt. och på kvällen var det min tur att skratta ! Carro lyckades med något som faktiskt slår toaletten .. hon blev inlåst. utomhus ,på en parkering .! haha ,fast bakom ett staket med en jätte full kompis . haha .

O när vi skulle hem så var det helt sjukt svårt att få taxi ,ingen aning hur länge jag och sessan gick runt och försökte få taxi! inte ens sandras spiror hjälpte :o .! vi hann dock äta pizza och slå sönder mitt lasersvärd innan vi hittade en taxi som inte ville köra oss ända hem ,utan nara till ... ah shit ,var var det nu .? äh ,nåt square där vi kunde ta tunnelbanan!

Söndagen var tidig uppstigning .! typ .vi gick upp runt 9 tiden o dryga i sängen tills vi tög oss i kragarna och gick ut och åt lunch . Vi hittade ett asmysigt litet fik ,(eller restaurang var det nog) som hette .. "Provence" nånting .sandra åt gudomliga french toasts och jag åt en liten hamburage o pommes :) .

Sjuuuuukt härlig helg !
Idag fick jag en glad överraskning: Jag har slutat redan .! för jag kommer ha barnen själv från onsdag till fredag ,så då får jag ledigt idag o imorgon . Tackas inte nej till! Så för första gången nånsinn ska jag träffa min älskade mitt i veckan :D


Hmmm detta blev ju ett litet failure .. Trodde jag postade detta långt innan jag faktiskt gjorde det .! nu är hela kvällen med baby över ju .! Hur som helst ,det var en helt sjukt härlig dag . vi chillade hos henne ,var ute och åkte long board (hon är en naturbegåvning btw) och sen kollade vi bio på kvällen ! Paranormal Activity 2 .shit vad bra den var alltså ! älskar hur den hängde ihop med den första filmen . och runt 11.30pm tiden kom Sandras bästa kompis från sverige .! Josefine . Så vi hämtade henne på tågstationen och sen chillade vi hos sandra ett litet tag innan jag var tvungen att åka hem 12.20. O efter 40 minuters tågresande bestämde jag mig för att hoppa av på Jamaica ,för jag hade för mig att där gick en tunnelbana hem till mig . FEL ,jag glömde ju bort detaljen att från jamaica måste jag ta ett annat tåg till Atlantic Terminal i brooklyn och SEN ta tunnelbanan .. så pallade inte försöka första var och när näsat tåg till Atlantic gick ,så hoppade på ett tåg 5 minuter senare till Penn (som var den ursprungliga tanken) och tog tunnelbana hem .Hade ju min longboard ,o FY FAN vad Court St. i Brooklyn är fantastisk att åka på när det är tomt på trafik ! ETT, jag upprepar ETT kick och sen gled jag HELA vägen hem .15 minuters stillastående och njutande :DDD .. nu är jag CP trött och det blir sovedags .

Tack för ännu en fantastisk dag Sandra .! Jag älskar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar