söndag 7 november 2010

"PJH Moment"

Först och främst . HIF vann inte guld ,Malmö vann (HELVETES ..) och det var väldigt trist ,tyvärr sorry . buhu ,så bra då var det över . Vi vinner svenska cupen nästa vecka ist.

Sååå Helgen då ! I lördags Kom Älskling och Josephine hem till mig runt 6 tiden på kvällen tror jag . Jag hade börjat laga mat ,Hasselback potatis ,fläskfilé och bearnaisé sås. Och medans maten blev klar korkade vi upp en flaska vit .Maten var väldigt god ,och damern uppskattade den !

Idag sov jag länge ,lyssnade på HIF matchen på webbradio (¤#%&!) och runt .. tjaaa ,1 var väl klockan så tog jag tunnelbanan in till Manhattan där jag skulle möta upp tjejerna idag igen. Det sprangs Marathon i NYC idag så det var tusentaltsmiljonersbiljarders människor på den lilla ön .jag väntade en liten stund på de world famous MetSteps och när de kom så gick vi in på Metropolitan Museum Of Modern Art. Jäävligt stort ,väldigt förvirrande och sjukt coola medeltida svärd :D .. Jag o sandra gled runt bland Zombisarna (haha) medans "tärningen utan sexa" ,Josse gick och kollade på Andy Warhol tavlor. när museumet stängt alldeles förtidigt ,klockan 5pm ,så for vi till Brooklyn. Vi åt på min favorit Thai restaurang (eller var det indonesiskt Sandra?) ,Ghang. Dock är servitörerna skit kassa alltså . rediga ,ursäkta utrycket ,kattaknull är dem! (orkar inte förklara uttrycket ,Ring Johan Hansson och fråga) . Men maten är så otroligt god !!!! Nu är tjejerna hemma i Bellmore hos Sandra. Josephine åker hem imorgon tyvärr . Får se mer av henne hemma hoppas jag !

Min Blogg har fått lite nytt utseende ,hoppas det uppskattas :) ..

Här följer lite bilder på när jag gick över BKLN bridge i onsdags, samt bilder på oss tre från idag på the promenade! Och en bild på mig o Sandra från när vi gjorde ve oss på Halloween :D














3 kommentarer: