onsdag 10 november 2010

Vi behövde detta

Haha jag har ju inte bloggat på typ 3 dagar .? shit ,jag har haft fullt upp med att konstruera om min blogg o upptäcka nya gadgetar med sandra ! men nu är den klar .tror jag . ett litet tag iaf .

Igår var en mycket speciell dag .en väldigt ovanlig dag ! För jag träffade nämligen min flickvän för andra gången en vanlig vardag ! helt sjukt är det .det var grymt härligt ,vi chillade på hennes rum oich det kändes som de 3 1/2 timmar vi umgicks var en evighet ,kändes som jag låg och kramade om henne för alltid ,som att det aldrig skulle ta slut .det enda som skrämmer mig är hur fort en evighet såfall tar slut ..

Kom hem ganska sent ,sjukt trött och somnade som en gris i en riktigt lerig lerpöl.
Idag vaknade jag och trodde jag var tillbaka på Livgardet i Stockholm. sist jag vaknade och var så trött som jag var imorse var i december 2008 när vi sov en vecka i tält i minus en miljard grader typ . nä ,så idag är en skum dag .skakig i benen ,alldeles kallsvettig . men likt en Linda i Concord som går till tågstationen 3 timmar bort gick jag till gymmet! mådde bättre efteråt och nu äter jag en tonfiskmacka och skypar med Sandra . Vi diskuterar opera :)

och jag råkar veta att vissa favoritsläktningar läser min blogg ,så jag passar på att säga att min dator håller på att trilla sönder ,o johan hade blivit jätte glad för en liten sponsring i julklapp <3

5 kommentarer:

  1. Du har haft ett liv och massa att göra för en gång skull sedan du flyttade hit ;) Därför du inte haft tid att blogga!

    Btw, var underbart att träffa dig på en vardag min man!! <3

    SvaraRadera
  2. Nu känns det bättre :) tack sandra !

    Och ja ,det var underbart ! låt oss en vacker dag göra det till en vana <3

    SvaraRadera
  3. Gud vad ni är gulliga...det smittar av sig :))
    <3 <3 <3

    SvaraRadera
  4. Hey! Zuuuup? Cool blogg :)

    SvaraRadera
  5. hej anonym .! tack så mycket :D YAY !

    Tack mamma ,vänta tills du får träffa sandra på riktigt ,då kommer du bli lika förälskad som jag !

    SvaraRadera