måndag 29 november 2010

"JULMUST"

Pappa : det finns en man som man kan lita på till 134% när det gäller mat ,dricka och snacks . Ivan "King Pops, Pop, Pops, Ajvan ,Daddys, Paps ,Pappilusus ,King paps" Horvat .

Jag LITAR på dig till 134% att du har julmust hemma ,samt vår Falköpings pepparkaks filmjölk . om detta finnes i mitt hem när jag kommer ,så lovar jag att laga min kända korvgulash till dig under mellandagarna ;) just det .PAPPA SAMT VEM SOM HELST SOM KOMMER BJUDA MIG PÅ MIDDAG : FALUKORV . simpelt ,ge mig falukorv . vet ni vad ? det önskar jag mig i julklapp . jag kommer skriva en fullständig önskelista sen (för skojsskull) på allt jag vekrligen behoöver ,och vill ha . ni kommer nog bli chockade över vilka basala behov jag har.

kärlek till pappa denna kalla kväll som mer än allt annat skulle vilja hämta mig på flygplatsen ,men inte kan pga. Jobb. "Men vad gör det om hundra år" pappa ? Kramkalaset som följer på tisdagkväll den 21 december kommer vara utan dess like !
<3

3 kommentarer:

  1. Meh, sån där god filimjölki har vi inte uppe i Gävle! Nu tar du med dig sån när du kommer upp ok? :D

    SvaraRadera
  2. hahaha jajemen ! jag lovar linda ! vi ses i januari !

    SvaraRadera
  3. Haj min underbare son,Tycker världens bäste son<3 Som jag ska krama dig mmmm.Nu e det inte så många dagar kvaaaaar..
    Ska ladda upp med korvstroganof,alla pop special..Musten e på kylning ;)
    Goa kramisar från farmor,hon längtar eft dig <3
    Älskar dig <3 POP <3

    SvaraRadera