torsdag 4 november 2010

"Helt sonika"

Det händer inte alldeles för mycket för mig på vardagarna alltså ,vet inte vad jag ska skriva . hmm ,började skicka hem saker igår ;ett stort paket med kläder och böcker som jag läst ,gick på 80 dollar .. men det kändes bra ,skönt att få väck alla de prylarna . Igår åkte värdmammis och pappis till Uptstate New York på en konferens eller nånting ,så jag har barnen alldeles själv till fredag .men det gör inget ,har inget annat att göra ändå . Igår lagade jag Mammas Köttfärssoppa och Idag blir det pasta med Skink och Baconsås .! LOOOOOVE IT!

Jag har kommit på att min rumpa svajar as mycket från vänster till höger när jag går .vissa rumpor står still liksom ,även om man går så är den helt fryst . o vissa svajar lite lite bara ,men min svajar mycket tror jag .! "Då är det så ."


Så här såg det ut när jag gjorde soppan första gången för lääängesen när jag bodde i Boston

2 kommentarer:

  1. Duktig du är Johan :) En riktig husmor. haha <3

    SvaraRadera
  2. Ser mumsigt ut! Vad då rumpan svajar??!!??
    u är fin som du är.
    , med eller utan svaj....<3

    SvaraRadera