fredag 12 november 2010

"10.00 volt"

Igår var ännu en ovanlig dag ! hostpappis behövde inte mig till middagen ,så jag fick sluta redan 05.30! fort som fan messade jag sandra och hörde om hon ville träffas ,10 minuter senare var jag på väg till tunnelbanan på min longboard! oj oj oj vad fort det gick .jag hann med tåget som gick 06.07pm från Brooklyn till Bellmore där sessan bor. Jag trodde inte jag skulle hinna ,men det gjorde Sandra ,så hon hade rätt! . Vi chillade i hennes kök medans värdbarnen gjorde läxa och sen hängde jag med henne och hennes tantgäng på StarBucks! haha .Tror det var Carro som sa att hennes mamma hade sagt att de var som tanter när de alltid träffas på SB en eller två gånger i veckan ,så det är vad jag ska kalla dem : tantgänget ! haha . efter det mös vi vidare en timma hos Saaaandra sen tog jag tåget hem .
Vet inte riktigt hur planer lyder ikväll . Kan inte träffa Sandra förrän imorgon i alla fall så får komma på något att fördriva tiden med idag ! Men jag är ganska påhittig ;)

Haha just det ,rubriken ja ... När vi satte oss i hennes bil på väg till SB så skulle jag ge henne en kyss ,o min överläpp nuddade hennes nästipp o värsta statiska stöten uppstår ! vi börjar asgarva ,och efter nån minut ger vi det ett försök till . o det smäller till igen ! sjukt uppspelta skippar vi det och bara åker istället . vid första rödljuset vågar vi på oss det igen ,o det gick denna gången :) ..

Ska till target med Lufmella idag (ifall vi har några nya läsare så är det mitt bloggnamn på min 7 åriga värdflicka), hon ska ha en ny baddräkt och Johan måste köpa en till resväska, för han måste få hem alla sina saker när han ska hem om bara några veckor !! Nyårsafton planerad att vara med Chrisse ,fy fan vad skönt !

Nu håller man på att sätta upp en ny sängram i mitt rum .ringde mig mitt i min si så dära sömn och sa att nu kommer sängen ! så sitter i köket just nu och .. funderar .

Är hungrig !

4 kommentarer:

  1. Känns alltid så bra att träffas på vardagarna <3
    Älskar dig Johan!

    SvaraRadera
  2. hihihi, jag kan se der framföe mig...när ni ska pussas och det blir statiska stötar. Skam den som ger sig!
    är nyårsafton redan planerad?Hääärligt!
    Love you trollet

    SvaraRadera
  3. Ja fy bubblan vad det går fort nu, tänk att du snart ska komma hem till dina nära o kära...Ha det bäst o kram på dig

    SvaraRadera
  4. Men... men... men.. jag då? :,( jag vill ju också vara med på nyår!

    SvaraRadera