fredag 5 november 2010

"Dead Inside"

Okej ,så Sandra uppmärksammade mig härom dagen om statistiken som man kan kolla här på blogger ,antal besökare osv. O mitt mest populära inlägg var ett inlägg med en ganska dramatisk titel, så det är enbart därför jag har denna titel jag har nu ,helt enkelt ett litet test för o se om denna dramatiska titel även kommer toppa listan :p

Nu känns det som jag inte bloggat på jätte länge .! men inget har hänt .haha .jag har haft barnen alldeles själv sen i onsdags ,det gick skit bra . Men efter att jag oh älsklingen såhg paranormal activity 2 så är det sjukt jobbigt att gå runt själv i huset alltså xD ..

Helgen då ? haha... ingen aning vad som händer ,PLANEN är inte så värst noggran .! men jag ska träffa sandra och josefine iaf. på ett eller annat sätt. Nu städar jag runt i huset och lyssnar på Music Choice (MTV ,go and die)

Jag är hungrig ,väldigt hungrig .så ska nog äta ,sen chilla 45 minuter o sen springa till gymmet ! yay.


JUST DET . Den fetaste nyheten just nu är kanske att jag vet när jag kommer hem . Finns väl ingen anledning o hålla det hemligt .? 09.30 landar jag i köpenhamn den 21 december . vet inte hur det känns ,ska ju bli sjukt skönt o komma hem ,men läget har ändrats ,dragningskraften till detta landet (inte landet i sig, utan en viss Glenn) har kommit in i kalkyleringen för ett tag sen . dock inte mycket att göra ,försöka placera sina tankar så gott det går och gilla läget . Men det är tungt ,o det gör ont ...

"Det är ju HUR man gör det som räknas, inte VAD man gör"

2 kommentarer:

  1. Alla heter Glenn i Göteborg!

    SvaraRadera
  2. Glenn??? Heter hon det i andra namn? Vi lovar att vi ska ta hand om dig när du kommer hem.
    Love you hjärtat

    SvaraRadera