söndag 28 november 2010

"Fluffig helg"

Oj oj oj .. vilken helg ! Sorry förresten för att det tog lång tid innan jag bloggade ,men här är jag tillbaka !

En känd bloggerska har sagt till mig att man bör inte skriva så långa blogginlägg som jag skriver ,för folk orkar inte läsa (Lata jävlar ...) . så därför skriver jag ett kort :D ! Denna helgen har verkligen regerats av Sandra . har bara umgåtts med henne ! Vi var på Harry potter i lördags ,(SJUKT CP SKIT BRA !!!! HELVETE VILKEN LYCKA!!!!), sedan efter att min australienska vän Gemma irrat runt i tunnelbanevärlden på Manhattan gav jag och Sandra upp .Vi slutade vänta och gick på den planerade konserten själva :) Ben Kweller var mannen som stod för de ljuva tonerna .heeelt otrolig kille . Har lyssnat på honom .... en månad kanske ? lite mer ,o han är helt otrolig verkligen .vilken Live artist ! Idag har jag och min älskling verkligen inte gjort någonting . Vi har kollat film och mysigt under superfluffigt täcke :D sen åt vi på vår favorit restaurang Ghang här i Brooklyn och nu är sessan hemma igen .

Älskar dig Sandra !

4 kommentarer:

  1. Strunta i vad kända bloggare säjer...du skriver inte för att bli känd...din mamma tycker om att läsa MYCKET! :))))
    Älskar dig <3

    SvaraRadera
  2. Haha, så sant :D Du skriver ju för att andra ska tycka det är kul att läsa inte för att bli känd älskling <3

    SvaraRadera
  3. MMMMMM okej sandra ,jag ska åsido sätta denne stora bloggerskas tips ! <3

    SvaraRadera