måndag 15 november 2010

"jag fick en grej"

OJ OJ OJ .!! nu har det inte bloggats på ett tag ,o herre vad ni missat mycket ! hur ska jag ens ha tid o plats att skriva allt ?

Det har varit en komplett sandra helg ! helt sjukt ,inget jävla au pairande alls .eller , typ .Sandra "jobbade" nån liten timme på lördagen, men det gjorde inget! det var väntat. jag kom till henne på eftermiddagen lördag och då .. ja vad gjorde vi ? specifikt nog ingenting egentligen ,vi fastnar i vår egen värld och inget annat spelar nån roll ! hihi ,men vi mös ,pratade oavbrutet som vanligt och vi la oss ganska tidigt faktiskt .veckan som varit har varit fullspäckad ! vi sov jävigt skönt ,och det är alltid lika underbart att vakna med sandra .blir nästan lite chockad ,för resten av veckan vaknar jag och är besviken över att hon inte är vid min sida ,så när hon väl är där , så blir det överväldigande !



vi drog oss i sängen ett bra tag ,tog oss i kragarna och for till "IHOP" (International House Of Pancakes) för att äta en grymt god frukost ! shit herre amalia vilken god mat de har :o ... typ ,snabbmats restaurang advanced .för det är ju en kedja, o maten är cponyttig, MEN man blir serverad som på en restaurang ... förvirrande ,men grymt gott hur som helst ! Ingen som funderar på att börja franchaisa IHOP i Sverige !?!

senare for vi till den omtalade Boardwalken på LongBeach .Jääääävligt lång .vi gick inte mycket ,men mina ögon såg att den var lång . vi satt på en bänk och njöt av solnedgången.



Vi åkte hem, vilade 30 minuter, vaknade båda två samtidigt o bara ... tänkte lite för mycket på framtiden . vi pratade och allt vände .vi åt några pizza slicar för många och glodde film (!) .vi lyckades faktiskt behärska oss "ganska" bra .vi tittade faktiskt lite på filmen . pratade inte bara hela tiden som vi vanligtvis gör!

och vad hände ... jo jag åkte hem ,sitter på tåget full av det man i brist på bättre ord skulle kalla lycka . jag inser att jag glömt min mobilladdare ,o messar med sandra . visst hade jag glömt min laddare ,men istället hintade sandra om något annat i min väska ... HMMMMM funderade Johan .vadå? så jag rotade genom min ergonomiska as grymma kamer/skejt/awesome väska, och längst ner ligger ett brev !!! OJ OJ !
Helt otroligt mysigt handskrivet brev . <3




fy vad jag älskar dig Sandra !

4 kommentarer:

  1. Vilket underbart fint inlägg Johan <3
    Jag älskar dig otroligt mycket. När jag läste detta var det som att återuppleva helgen igen på bara några minuter. Fint var det <3 Grymt skillat av oss att klara av att nästan kolla på den där filmen. Vi borde tejpa våra munnar nästa gång vi ska kolla film haha.

    SvaraRadera
  2. haha ,ja verkligen . eller klistra ingen läpparna med "krazy glue" xD .. <3

    SvaraRadera
  3. Åh vilken härlig känsla...njut...<3<3<3 är så glad för er båda. Kram på er

    SvaraRadera
  4. Jag njuter också av all kärlek ni utstrålar!
    Pussssssssssssss

    SvaraRadera