måndag 29 november 2010

"Community"

Nu har Donnie kommit hem från skolan och vi chillar !

Har jag något kul planerat som jag kan berätta om som får er att känna er tvingade att titta in här om några dagar ... hmmmm , jag och sandra ska åka skridskor utanför Rockefeller center nästa helg ! grymt mysigt .

Förresten, jag har upptäckt världens roligaste tv show alltså .. Community heter den . Handlar om ett gäng elever på en Komunal skola, och så är den bara SKIT rolig ! min favorit är lätt killen med aspbergers, Abed ! HAHA garvar så jag dööör alltså xD

här kommer lite bilder :)



Har aldrig sett Brooklyn så tomt på folk och bilar som det var på Thanksgiving !




Pennstation



Baby och jag <3

2 kommentarer:

  1. Söt bild :)
    Saknar din närhet baby <3

    SvaraRadera
  2. Din närvaro är saknad bland fluffet ! Inställ dig snarast ! <3

    SvaraRadera