tisdag 23 november 2010

Till dig, Johan Horvat

Hejsan!
Det är Sandra som skriver.
Johan har ingen aning om att jag skriver just nu så han får lov att bli lite överraskad när han sedan kollar in på sin blogg och upptäcker att "han själv" har uppdaterat idag :).

För att vara på riktigt så är det inte vanligt att man träffar en så fantastisk kille som Johan. Han är något utöver det vanliga som är värd allt och lite till från denna värld. Alla ni som känner honom förstår nog vad jag pratar om. En helt fantastisk kille som gör allt för att folk i hans omgivning ska ha det så bra och vara så glada som möjligt.

I hans närhet känner jag mig som den lyckligaste personen på jorden. Allt han gör och allt han säger får mig att smälta som socker i vatten.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att dessa 8 månader ifrån varandra bara stärker vårt förhållande och att när jag sedan är tillbaka på Svensk mark igen kan våra liv äntligen sluta vara två utan bli ett. Ett fantastiskt liv tillsammans, bara vi två.


Jag älskar dig Johan Horvat!
/Din Sandra

9 kommentarer:

  1. AAAAAWWWWEEEEEEEE....så fint! Du verkar vara en bra tös, Sandra! :)

    SvaraRadera
  2. Herre vilken överraskning ! Du är allt bra på att hitta på finurliga saker :D jätte fint inlägg baby ! Jag älskar dig sandra <3<3

    SvaraRadera
  3. <3 Kärleken e ju helt underbar <3
    Goa kramar på er båda :) pop

    SvaraRadera
  4. "För att vara på riktigt så är det inte vanligt att man träffar en så fantastisk kille som Johan. Han är något utöver det vanliga som är värd allt och lite till från denna värld"

    Kan inte något annat än att hålla med. Jag förstår inte hur lyckligt lottad jag har varit under detta år... och att fortsätta ha dig som en av mina närmsta vänner. Utan dig - hade jag nog åkt hem i februari. Det är av stor ära jag fått dela detta år med dig... tack Johan, för att du är du. <3

    SvaraRadera
  5. Visst känns det som att kärleken väntar...

    SvaraRadera
  6. Vad gulligt av dig Sandra, Johan har ett hjärta av guld och det är du värd. Ha det bäst o lycka till med ditt år over there....Kram

    SvaraRadera
  7. Det ska verkligen bli kul att träffa din flickvän hovve :) hon verkar ha satt igång din romantiska sida rejält ;)

    SvaraRadera
  8. VICTOR "mini" TUVESSON ! hehe ,det har hon verkligen gjort ! som aldrig förr <3

    SvaraRadera