måndag 5 april 2010

Det snurrar i min skalle

Ja ,familjen säger det bäst .!

Jag ska börja med att förklara hur jag kännt idag ,och sen ska jag förklara varför .eller rättare sagt ,vad ajg tror varför .

Jag har fan upplevt ,4 olika stora känslomässiga tillstånd idag . Det började med att var grymt likgiltig .. Vaknade ,var trött och hade träningsverk .Sen gick det över i sorgsenhet som modifierades som ... ja som nåt som ändrar form och utseende ofta . Det började med att jag läste på Mil.se om KS21 ,och då blev jag ledsen för att jag inte var en del av det ,fick tårar och kände panik ,ville bara hem och söka . Men det finns ju inget att söka för tillfället ,så paniken bara trycktes ner av ett lock .sen blev jag ledsen när jag kollade "uppdrag Afghanistan" på youtube .en skit bra serie om tre kvinnliga soldater i Afganistan ,sjukt bra .

Sen var jag inte ledsen mer ,då åkte jag och handlade .Åkte till Russos . Gör int edet alldeles för ofta .Det är en butik som specialliserar sig på frukt o grönt .Sjukt goda och kvalitativa frukt o grönt säljer det .! det gjorde mig grymt glad att tralla runt bland bananer ,äpplen ananas (annanas, aannaananasa ,anannanas?)
och anndra god saker .!

Sen blev jag arg .. vet varför men orkar inte berätta . Nåt i min skalle kröp upp till ytan och började störa mig .. aja skit i dig . Jag kom över det ,och .. ja sen blev jag glad på kvällen igen :)

Kollade Reprisen på Red Sox matchen med värdpappi och host kiddie numero yngst . Daddysen förklarade regler och annat kul under matchens gång ,det är verkligen en sport som talar till mitt hjärta .! det är sjukt mycket strategi alltså ,man blir nästan lite chockad .. grymt härlig sport :D

vad mer .??
Det var kanske inte mer .?
JOO .!
Söndagen var ju helt sjukt underbar :D lite kort så låg vi i Boston Common och solade ,spelade soccer ,kastade football ,lirade hacky sack och en jävla massa stå på händerna .!!
Man blir nästan lite skrämd över hur snabbt man kan lära sig om man verkligen lägger manken till .!



Sara och Emelutt :)



Just ... throwing some balls ..

4 kommentarer:

  1. Kasta inte iväg dem!!! De kan vara bra att ha...:)
    Vi sitter och läser din roliga blogg och dricker en liten kopp kaffe. Mamma hälsar med en liten puss.

    SvaraRadera
  2. Haha hallå ja .! :) det var faktiskt inte ens min boll ,jag fråga två killar om jag fick vara med o kasta . så visade de hur man gjorde :) hihi .. ! Hälsa tillbax :D

    SvaraRadera
  3. Hallå där, skickar tillbaks passningen från dig. Den var bra o fortsätt blogg för nu är jag hemma igen o följder dina veckor hemifrån. Ha det bäst o jag gillade verkligen USA....Styrkekramar i massor från oss i Anderslöv....:-)

    SvaraRadera
  4. Så nu har man hittat bloggen iallfall... nå ? kommer du hem i maj eller ;) Kolla nu in på Mil.se lövgardet ska sätta upp nya skojheter; 15 Mp Coy samt 11 lätt mekBat. Jag var på gmg av det nya mil systemet förra veckan, mycket på G kan jag lova så du behöver nog inte vara utan grönt om du inte vill. Saknar dig skitunge ;)

    SvaraRadera