lördag 17 april 2010

Tröttor

NU har jag ,Emelie ,Sara ,Lovisa och Ida precis kollat Sunes sommar . och innan dess åt vi as god tacos ,men inte med köttfärs .nej utan med kalkonfärs .! sjuuukt gott .! något jag starkt rekomenderar till alla tacos älskare där hemma .

Innan dess var jag och Emelie på Harvard square och hon visade mig en affär med utländsk mat så som marabou ,ahlgrens bilar ,kaviar ,lakrits ,turkisk peber osv .Att det verkligen var SKIT dyrt ,det gjorde godiset ännu godare .! förutom marabou gräddnougat ,som inte alls smakade som mitt minne ville ...

Vi har varit på Massbay tidigare idag ,haft vår andra lektion i raden av tre .idet var trist idag .BLÄ .

Ska väl sova snart .!
GURKA



1 kommentar:

  1. Hej mitt hjärtegryn!
    Hoppas att helgen har varit bra. Det var så mysigt att prata med dig igår. Ha en gosig vecka och ring mig när du vill.
    Pussisar

    SvaraRadera