torsdag 15 april 2010

Nytt .

Ny Header som ni ser ,lite slimmare ,simplare ,men ändå lite Käckt liksom eftersom den lutar litta .
Det är både så det är. och så jag vill ha det just nu . det lutar lite ,men jag vill ha det enkelt .

Annars så har jag köpt en ny systemkamera .! en Nikon D3000 .jag är sjuukt nöjd :D riktigt fin är den , cp prisvärd .!
Jag har döpt den till Göte ,efter min morfar som gulligt nog lånade mig pengar att köpa den :) .

Linda är i Vegas den tomten .. Önskar jag vore där med henne ,men det dröjer ju inte för länge innan jag ska dit själv och förhoppningsvis få leva upp till uttrycket "what happens in Vegas.." .Haha ,får väl slänga ut TV:n från hotellrummet eller nåt sånt simpelt .

Big hugs


5 kommentarer:

  1. Cool header, men för mig räcker det att du plitar ner några rader om vad som händer over there. Ser fram emot många fina bilder med den nye Göte...Lycka till. Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag gillar din header och din lite finurliga text med att du gillar det enkelt och att det lutar...gör det det för dig? I wonder???

    Här är kanonväder och solen tar, det kan jag lova. Trädgårdsarbete är ssssuperbra!

    Jackie är underbart söt och pigg liten långhårig vovsing. Man märker inte av alla hennes år som hon dragit på sig.

    Din lilla syster lyser det om, hon är vacker som jag vet inte vad....med en mammas ögon som aldrig kan sluta beundra Er för att ni har blivit de ni är.

    Nu ska jag lägga mig ute i solen och suga åt mig all energi som VÅREN ger.

    Älskar dig mycket min son och ha en go helg! Puss

    SvaraRadera
  3. Hehe jag lovar Helen ,Göte kommer att producer MÅNGA bilder framöver ;) ...

    Jag saknar jackie grymt mycket .såg lite bilder på henne igår ,oohh .! se till så att hon finns kvar tills när jag kommer hem <3 .
    Tur att ni har fint väder ,för just nu har vi 5 grader celsius och regn ... BLÄÄÄ

    SvaraRadera
  4. Isåfall får du krossa ett fönster, du vet väl att man inte kan öppna fönsterna i vegas!

    SvaraRadera
  5. Japp ,då blir det krossat fönster också .! Check ..

    SvaraRadera