söndag 25 april 2010

tack.

Fy fan vad jag tackar dig mycket .
Som några av er vet tror jag mycket på karma ,och när jag var på bäg hem från en fest i Cambridge ikväll ,efter många goa kalla öl ,fruktansvärt gott sällskap ,pch många ny vänskaper så var jag på väg hem . med ungefär 2 mil kvar hem från Starmarket stannar en kille .jag går med tummen upp i luften och han stannar sin tow truck och undrar om jag vill åka med . han åker precis den väg jag just ska ,och släpper av mig precis utanför mitt hus .TACK säger jag ,wow vad jag tror på karma alltså ,ni som känner till historien om mig på väg hem från Norge förstår mig .

Jag fick aldrig hans namn ,men what goes around comes around .And then goes arond again .

En fruktansvärt härlig kväll har precis tagit skede .!
underbart sällskap med förstoch främst Emelie, Arlinda ,Hannah och goa andra slutade i perfket gemenskap med nya tyskar och fransmän ,framförallt Laura och Katarina .

Jag är för full för att påverkad skriva mer ,men tack alla som medverka .!
Svenskar ,tyskar ,fransmän ,spanjorer och bulgarer .

sist men inte minst ,en symbol ,ett tack till er som plockar upp för kan dömma farliga för ofarliga.
-///-
Love life .

4 kommentarer:

  1. Låter som en go helkväll som va bra,med bra avslut,kram pop

    SvaraRadera
  2. Jag tycker inte om att du liftar....tänk om...
    Men denna gången gick det ju bra och du har haft en kanontrevlig kväll. Härligt!
    Puss och ha en go söndag!

    Älskar dig <3

    SvaraRadera
  3. Håller med din mamma....Inga främlingar att lifta med oavsett vilket kön....:-) Okey!!!! Det är bara som vi är rädda om er...Ha en fortsatt bra ny vecka ...Kram från oss hemma i Södra Skåne

    SvaraRadera
  4. Kul med en nästan helsingborgare som är au pair i staterna :D Hoppas du har det kul och har det super!

    SvaraRadera