söndag 25 april 2010

Haha fy fan vad kul jag har när jag läser mitt senaste blogg inlägg xD

Var ganska full när jag kom hem igår ,och kände väl en så extremt stor tacksamhet så jag var bara tvungen att blogga om denne mystiske man som körde mig hem .! haha

jag menar ,vafan är det sista jag skrev ;
"sist men inte minst ,en symbol ,ett tack till er som plockar upp för kan dömma farliga för ofarliga.
-///-
Love life . "

Hahaa fy fan vad pinsamt roligt xD
SÅ JÄVLA TÖNTIGT .! HAHAHAHA

Haha .!

Mår som en prinsessa idag ,Vädret är ... Hmm lite halvskumt ,det är sagt att det ska regna ,men solen skiner .tror jag .Det funkar inte på samma sätt som hemma:
Min uppfattning är att hemma är det antingen moln ,eller inte . Här är det svårt och säga om det är molnigt eller inte .
hur som helst ,får se vad som händer idag .Kanske en fika med emelie eller nåt .Handbollsträning ikväll hur som helst .!
PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar