tisdag 20 april 2010

Verkligen allt är större

Haha asså först och främst ,jag höll på att skita i brallan idag .gick ner och skulle hämta upp min tvätt ,jag fick faktiskt en rysning i ryggen ,och när jag böjer mig ned för att lyfta upp tvätten sticker något till i min sida .Jag slår till med handen och ur min tröja trillar världens största humlejävel .!! fy fan vilken panik ,jag började skrika och sprang upp och sa till värdmammi .hon bara skrattade ..

Och igår rymde Donnies orm (den hittades senare) men jag barrikaderade min dörr och gjorde den ormsäker : tryckte in handdukar i alla springor .och idag under middagen ifrågasattes min militärutbildning. haha ,de undrade vad jag fick lära mig i militären ,eftersom jag inte ens klarar av en ofarlig orm på rymmen och en fet jävla hummla .enligt dem så är den tydligen normalstor ,men inte fan har vi så stora humlor i Sverige .?


Quartern som jag har lagt bredvid humlan är lika stor som en Enkrona.

Eller har jag fel .? Enligt mig är det en gigantisk jävla cp humla ialla fall .!

Idag är det EXAKT en månad kvar tills jag fyller 21 .Lagom skönt .? OJA ,och på den dagen som jag fyller 21 lyfter ett plan till Las Vegas ,och på det planet jhar jag en plats bokad .. En Galen helg väntas med ett gäng tjejer som jag aldrig träffat .! haha underbart .

Mer då .? Min nya systemkamera är skiiit braaa är asnöjd :D .!
Om 12 dagar är det blue man group som gäller ..
Det går inte bra för Red Sox ,och det är Skiiiit för jag vill att de ska vinna world series ..
Det går bra för HIF :D YAY .

Jaha ,bloggets kluring då ,Hmm ,vad ska jag skriva som får er att svettas av undran ..
Haha ,näh ,jag håller det hemligt ett tag till :)

jag har på allvar börjat jobba på beachbody 2010 nu ,har inte sprungit så här mycket sedan jag och Johan bestämde oss för att gå ner 20kg för nästan 4 år sen .. Är jävligt skönt och ha träningsverk hela dagarna och, se resultat är väl det bästa :D ..
bara några kilon till sen har jag min dejt ;) haha .*underbara interna grejer som bara en enda person av typ 50 läsare förstår*

Nu är det dags för mig att hålla en tumme för Red Sox .det är top of eighth och vi ligger under med 6 - 4 . ALLT KAN HÄNDA .!!



Imorgon är en ny dag .!

2 kommentarer:

  1. Hahhahha..jag ser det framför mig när du gör värdens gatulopp....en humla...men det kunde varit en spindel...då hade jag svimmat..:-) Orm fy hundan hur många har dom...inget att leka med...Vilken upplevelse Las Vegas o att t.o.m fira sin 21 årsdag...Ha det bäst vi hörs när vi hörs...o fler foto..tack....från Götekamran..:-) Kram <3

    SvaraRadera
  2. Haj min älskade påg,de e skit kul att du skriver o fottar så mycket,e så gott o kunna läsa o se va du gör o får vara med om, saknar dig,älskar dig,kramisar pop.

    SvaraRadera