måndag 26 april 2010

YOGA

GUD vad jag älskar yoga .! imorse hängde jag med hostmammi på hennes yogaclass . en och en halv timme i ett litet uppvärmt rum (för att öka svettningen) i all världens sjukaste, tuffaste ställningar .. mådde riktigt bra efteråt .jag var dyngsur av svett .!

kom i en skjorta idag som jag inte kommit i tidigare ,kändes fruktansvärt jävla bra .!

*Har väl 2kg kvar nu ;)*

Haha ,näh men det kommer bli en jävligt grym sommar alltså :D

Ska hämta kidsen om en timma typ .sen blir det Porkloin till dinner ikväll .!
Någon dag i veckan eller nästa ska det även bli potatis & purjolöksoppa :D .!
KRAM

2 kommentarer:

  1. Låter gott med soppan,e de du some kocken,,Vet att du e duktig på matlagning mmmm.Yoga låter bra nyttigt o prova något nytt.Sommar sommar ja det närmar sig med stormsteg.Gott o läsa din blogg Älskar dig.. kramisar pop.

    SvaraRadera
  2. åhhh skojjar du, potatis och purjolök soppa!! min favvo, det är ju något av det bästa som finns!!! saknar er där på andra sidan, jag kan knappt vänta tills vi är hemma i sverige igen om x antal månader.. då få vi träffas.. vi bor ju bara 1 timme ifrån varandra.. det är ju inget, inte om vi jämför med USA iaf ahhaah..

    du verkar ha de toppen så jävla glad för dig..
    har hört om din mammas, systers och din trip.. låter fett naaajs!!

    ha de bäst yoga mästaren!!!

    kram po di

    SvaraRadera