torsdag 8 april 2010

Ipad

Har jag förstått detta rätt .? har Ipad inte släppts i Sverige än .? I så fall kan jag berätta att ni något verkligt häftigt att vänta er ... Jag är inget vidare Mac fan ,gillar varken Iphone eller annan Mac skit .Men jag måste medge att Ipad är grymt jävla cool alltså .. Var inne i en Mac store med Linda och pillade på en idag .. Nästan så man blir sugen på att köpa en alltså ,499 dollar för en Ipad med 16gb (16 gb är en pinsamt liten "hårddisk" Men det finns ändå upp till 64gb. Även det är pinsamt lite).

Bra affärs idé kanske ,nån som vill att jag ska köpa en och sen skicka till er i sverige .? Nån som vill vara först .? ja det kan ju alltid diskuteras .!

Min fantastiske Morbro har (efter 3 månader) hittat till min blogg .! Han ringde mig för någon dag sen ,och de må jag säga ,det var grymt skönt att höra hans röst .! har saknat hans ironi och uppenbara kärlek till mig . Hehe ;) ..Puss till dig .!


I övrigt åker jag till D.C. Imorgon .!! med Emelie ,sara ,Ida ,Alex ,Madde ,Hannah ,Iris och listar bara förtsätter .gryyyyyymt vilken underbar helg vi ska ha .! och vädret ska inte bli fy skam heller ,64 grader säger forecasten .. Ja ,fahrenheit då alltså .


Har grymt mycket att berätta egentligen ,men giter inte .Sorryy .!
Puss


2 kommentarer:

  1. Då får vi läsa Lindasblogg istället....Haahahh Ha en härligt varm helg med AC hoppas jag..Kram från Skåne

    SvaraRadera
  2. Låter som om det kan bli en underbar helg med kompisarna! Var rädd om dig och ha det jättejätte-kul!

    vi har inga 64 farenheit grader precis, men det känns som om våren är här iallafall- Det börjar spira i rabatterna. Mormor och morfar var här igår och hjälpte mig.De är helt underbara!

    Puss min underbare son

    SvaraRadera