fredag 16 april 2010

short short short, long long long, short short short.

Ja fy fan ,jag lovar ,för typ en timme sen ,mitt under kvällens filmkollande med Lufmella och Donnie ,så går jag ner till mitt eget rum . Jag skulle ta ut linserna och byta lins på min kamera (ville bara hekt enkelt). Jag minns tydligt ,VÄLDIGT tydligt att jag tar upp 200-linsen och lägger ner 55-linsen i kameraväskan och ställde väskan NEDANFÖR byrån .Sedan går jag upp igen och kollar klart på Monsters Inc.

Nattar barnen ,går tillbaka ner OCH vad väntar mig .?
Jo ,55-linsen som jag LADE TILLBAKA NER I VÄSKAN ,ligger nu UPPE på byrån ,och väskan ligger på sidan ..

Fy fan ,jag skojar inte ,jag är skit rädd alltså .har du sett filmen Paranormal eller vad fan den hette .? kommer ihåg när jag såg den ,kunde inte somna på hela natten ,låg bara och lyssnade efter läskiga ljud .EXAKT samma tillstånd är jag i just nu .jag är SKITRÄDD .

Har ni funderat klart på Rubriken .? sista ledtråden : "3 korta ,3 långa ,3 korta" .
Vad är det ...


6 kommentarer:

  1. Skumt säger Skumberg....Men i din ålder brukar inte minnet svika en utan det är nog mer i min ålder det börjar....Ta det lugnt ta ett toy...Ha en trevlig helg...Kramar :-)

    SvaraRadera
  2. Låter en aning konstigt med kameran...jag blev så skraj att du hade tappat den :((, så det var ju skönt att den är hel om den har ett fel...den byter lins själv vid behov! Låter som en kanonkamera :)))
    Puss mitt hjärta

    SvaraRadera
  3. Grattis man! Du har oxå upptäckt spöket i huset. Hade samma saker som hände när jag bodde där, skitläskigt men man vänjer sig!

    SvaraRadera
  4. Men herre gud Niclas .! är det sant .?! är det ett vänligt sinnat spöke då .? hur långt sträcker det sig i sina handlingar .? ja menar ,flyttar de bara saker ,eller visar det sig till slut .?

    SvaraRadera
  5. Someone please call 911! eller ghostbusters för den delen :P rätt läskigt att saker flyttar sig själva :P har du berättat det för hostparents eller? :)

    SvaraRadera
  6. Haha näh jag har inte sagt nåt :p tänkte inte på det xD

    SvaraRadera