onsdag 31 mars 2010

Älskling

Nu har jag inte bloggat på nån dag .!
Har ingen riktig blogglust för tillfället..

*Spännande rubrik va .? svar ges!*

Var och bowlade med Linda för någon dag sen ,det var sjukt kul! Först när vi kommer dit ,till Lanes & Games så frågar snubben oss "do you wanna bowl with big or small balls?" eehhh (eller på svenska öööööhh) "normal balls" svarar jag ... haha då finns det tydligen två olika sätt att bowla . Antingen som vi har det hemma ,med stora klot .Eller så kan man lira den andra typ av bowling som innebär ett mindre klot ,ett klot som får plats i handen .och då använder man sig även av svårare käglor ,de är inte lika "päron formade" som vanliga käglor ,utan med cylindriska .Det såg svårare och lite töntigare ut". Naturligtvis spelade vi vanlig bowling!
Grymt kuligt .!

Igår fick jag ett paket på posten ,eller nej vänta ,från början då .i Förrigår fick jag en post avi .ett paket att hämta på postkontoret? skumt ,men spännande .!
Åkte dit igår ,hämta ut mitt paket .det var en röd skokartong .avsändare ;Ivan Horvat!

Innuti fanns de mest underbara saker!!! Han hade skickat mig en "påsk skokartong"!
Fällde en liten tår när jag läste hans brev och farmors bifogade påskkort . Saknar min pappa .!!

Planeringar i massor pågår för tillfället .Samtidigt som jag försöker fixa ihop vegas resan på bästa sätt så försöker vi få ihop det med mammas och Linneas hitresa i sommar .! mycket som ska passa ihop .min ledighet ,mammas ledighet ,linneas ledighet samt min värdfamiljs ledighet! men det ska bli jätte bra ska vi alla se :)

HAhaha just det ,Min älskade som jag inte får träffa förrän jag kommer till Sverige igen är min Barnängen Youghurt duschcreme .! nu är hon tom och jag får vänta tills januari för att få duscha med henne igen ..



Haha denna bilden tillägnas Chrisse ... Detta är en skylt (?) som sitter utanför Statshuset ...



Pappas fruktansvärt fina påsskkartong .!



Påskgotte som fanns i pappas fina påskkartong. Bearnaise såsen och ica chili nötterna var ju lätt det bästa!

2 kommentarer:

  1. Guuud så mysigt! Du har så mycket gott...så jag tror jag skyndar mig till dig :)))

    Du är älskad sonen, hoppas att du känner det! <3<3<3<3<3<3<3

    Längtar tills imorgon när vi ska skypa. Puss hjärtat

    SvaraRadera
  2. Glad påsk min lilla vän, din farsa är hur snäll som helst och du verkar ju leva väl med en massa brudar runtomkring dig. Ha det så gött och sakna inte Sverige det är fan kallt här!

    SvaraRadera