onsdag 3 mars 2010

Kalifornien

Ja ,då var det bestämt! Kalifornien blir det den 16 eller 17 mars .! guld och grädde .! HAHA massa sol ,fest och BRANDER .! min älskade älskade ställföreträdande gruppchef ,gud vad det ska bli kul och få träffa honom igen!!!

Men det är inte billigt ,. Runt 500- 600 dollar kommer jag få punga ut ... men det är det värt det ;) hehe .. ja menar ,hallå .? Kalifornien .! O jens har nu lovat fest .! DET KOMMER bli fest .tack ,gud för jag har inte varit ordentligt full på länge ,och att få vara det i kalifornien med underbara Jens och hans polare kommer bli sjukt kul .!

Pratade med linda nyss ,och igår när vi snackade så misslyckades vi fatalt .Jag var vääldigt trött och i min sömn hade jag varit ganska tråkig att samtala med .! haha .men idag blev det mycket bättre! elaka telefonmänniskan ska jag tydligen kallas från och med nu . vi får se hur det blir med den saken xD




Tack vare smutsen i våra ansikten och skjutjärnen i våra händer lärde vi känna varandra .!

2 kommentarer:

  1. Ni ser ut som ena riktiga skogsbusar! Wooooäääää!!
    Vilken grej att få lite semester och komma iväg till Kalifornien. Heelt underbart! Det är så här du ska göra och låta pengarna rulla på upplevelser! Kul kul!
    Här lägger jag pengarna på renovering och rörmokare. S-K-I-T tråkiga utgifter:(
    Kan vi höras idag så hade det varit jätteroligt! Jag är uppkopplad...hela tiden. Puss och ha en riktigt go dag! Ps drack kaffe ute i solen idag. Hääärligt!

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha... elaka telefonmänniskan = Johan
    :D:D:D

    SvaraRadera