torsdag 11 mars 2010

Rubrik

Först och främst ,Soppan gjorde succé! de tyckte verligen om den ,jag berättade att det var min favoritsoppa ,och att det var min mamma där hemma som gjort den i alla tider .då frågade hostpappi om min eller hennes var bäst ,Mammas svarade jag ,men denna var inte långt ifrån!

Övrigt då .?
Tränade handboll igår .fick reda på att vi är ett av east americas bästa handbollslag ,så det var ju roigt o veta att man lirar med grymma killar! och ja ,de är väldigt duktiga .! men jag är inte heöt fy skam jag heller ... jag gör mål ,och jag hindrar att mål blir gjorda under träningarna så det så :)
Några turneringar väntar ,får se vilka jag kommer kunna delta i .förhoppningsvis några iaf .!

Helgen lär inte bli fy skam den inte .! Än hemmahelg planerad med Linda .! full uppdatering kommer på söndag :
-Spår zigenerskan att jag ska bli miljonär?
-Kommer ajg återvända från IKEA med daim?
-Kommer det bli handbollsfest?
-Kommer det bli grillad kyckling?
OFANTLIG SPÄNNING!

Punkt punkt punkt (som i väntan på något ni vet)


JAG har kommit på en irriterande sak ... är detta rättstavat: "Kalifornien"



Ja, det är det .men varför .?
varför är det rättstavat?? varför är California den enda amerikanska staten som fått en svensk stavning i det svenska språket? fattar inte det ,grymt störigt dock.

1 kommentar:

  1. Det låter som om det blir en grymt bra helg, tycker jag.
    Du är snäll mot din mamma. Jag är säker på att soppan är lika god som din mammas, kanske annorlunda bara. Jag tycker att en köttfärssås tex, blir annorlunda bara man har en annan gryta i ett annat hus och DU är TOM i ett annat land med ingredienser som inte pratar svenska. Det är klart att det smakar...på amerikaaaanska :). Kul har vi när vi lagar mat!

    Ny dag och nya möjligheter!....as always! Ska bara se vad jag gör av den....en promenad i snabb takt kanske? Vi styrde näsan mot mormor och morfar igårkväll. Det var en skön promenad och de bjöd på gott kaffe när vi kom fram. Jättemysigt!

    Ha en jätteskön helg och ha skoj!
    Puss puss puss pussssssssssss

    SvaraRadera