måndag 1 mars 2010

Nytt inlägg

Yo alla readers digest!

Helgen då ,jo fan vad grym jag börjar bli på snowboarden nu alltså! YEAH .!! Sara och Victoria ,ni har tungt motstånd att vänta er .! Can't wait!

Melodifestivalen blev det ,men inte bra alls .internet connectionen var inte alls bra ,så det hackade var 10:de sekund o höll sig hackat i en hel minut .så fick inte mycket uppfattat tyvärr ...

hmm ,mer då .?
Jag har beställt nya Handbollsskor ,det lär väl komma imorgon .
Jag har ledigt nästa helg ,hemma själv *yay* .förhoppningsvis fest med handbolls laget .Annars lär det väl bli en lugn helg tror jag .
Jag har pratat med min hostmammi om min födelsedag ,och som det ser ut så kommer jag fylla 21 i Las Vegas .! vilket är GANSKA FETT .! jag kommer åka iväg med ett antal tjejer från Denver .känner en av dem ,o hon fyller år 21 maj .så frågade hon om jag ville med ,och jag vill med . skumt va .? haha ..
Hostpappis födelsedag firade vi också i helgen .Jag gav honom en Magnus Uggla skiva och ett papper med lite info om snubben .hanblev stormförtjust! så det var kul .

Idag när jag gick in på posten och skulle posta en sak (hemlighet) så kom det in en sjukt förvirrad tant! hon sa till alla där inne att hon inte fick någon post igår ,skit upprörd .så säger jag "It was sunday ,no mail on sundays..."
Då glor hon på mig o börjar klaga på värdet istället ,sen går hon iväg och börjar chanta för ig själv igen hur förbannad hon var över att det inte kom nån post igår! haha.

BTW!
Jag är ledig en hel vecka med början dn 13 mars .så har du läsare inget o göra ,så hör av dig om du vill komma!

Jag har lite skrivtorka ,så bare with me ,det kommer att flöda av roligt mög igen ,just you wait!

Just det ,har jag sagt att det berget vi åker skidor på ,Cannon Mt. Var det berg där Bode miller lärde sig åka skidor .och han äger en farm inte långt ifrån vår skidstuga .ganska häftigt .,och invånarna är ju mäkta stolta över sin Bode .



Inne i cafeterian har man hängt upp en tjusig liten banderoll för att visa sitt stöd till sin favrit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar