söndag 14 mars 2010

[Hä Dö]

-That's is how we say good bye in swedish : "Hej då" [Hä dö]-

Hmmm amerikanarna måste nog jobba på sin fonetiskaskrift alltså .!
På väg ut från ikea möts man av en röd vägg med ovanstående text .gulligt!

Världens bästa helg har jag nyss varit med om .!
Vi hade skiit kul i fredags : jag linda och madde drog till geofreys två amerikanska polare will och jake .gryymme vilken härlig kväll vi hade! vi började hemma hos dos amerikanos och sedan gick vi vidare till en klubb . och de må jag säga ,vakten sket verkligen i att kolla mitt leg .! haha .. grymt vad härligt det var att få dansa igen ,vet inte hur längesen det var sen sist .! eller jo det vet jag ,nån gång i slutet på förra året xD ..

På lördagen vaknade vi vääldigt tidigt .redan klockan 7 (alldeles för tidigt) fick jag ett sms och min världsstörande smssignal såg till att vi inte fick sova mer .Sen dröjde det 3 timmar innan vi åt frukost ,vi var jätte glada och frukosten var verkligen jätte god .! gröt ,bacon ,majonäs ,Orange juice och annat gottigt .

Vi gjorde ve oss (det tog väl bara 2 timmar?) och sen plockade vi upp maddie i Cambridge och körde oss själva mot IKEA .! vi strosade ,hade skit kul ,skrattade åt Linda konstant ,hon helt jävla medvetet sa otroligt roliga saker hela hela tiden .!

jag skulle vilja säga att jag åt en extemt god tallrik ,men det gjorde jag inte ,jag åt maten på tallriken . och maten på tallriken var fan inte super alltså .. nästan lite besviken . aja ,jag klagar inte ,det var gott . men sen då ,efterrätten som var orsak till den närmsta kvartens efter huvudrätten skrattanfall: Äppel med smulor och vaniljvatten!

Ja ,asså äppelpajen var fan inte frisk alltså ,det var inte smulpaj ,utan det var smulor de hade slängt vårdslöst på ett gäng äpplen.. Luras inte av bilden ,så fort man rörde skapelsen trillade den ihop .och ajg skojar inte ,vaniljsåsen ,var inte vaniljsås. det var vatten med karamellfärg och vaniljextrakt i .. Haha det var sjukt kul att droppa vaniljvattnet på smulorna och se dem absorbera vätskan och bli gegga .
Näh ,det var inte jätte gott.

Idag har jag vait på ett LCC möte ,mitt månatliga au pair möte ni remember ,och denna gången var det yoga som väntade! sjuukt kul alltså ,jag mådde riktigt bra efteråt och kroppen är CP stretchad! så i framtiden ska jag gå på några yogaklasser med Hostmammi bestämde vi ikväll!vi var cirka 30 personer ,och jag var enda killen ,och vet ni något om yoga så förstår ni varför "downward facing dog" gjorde yogan fruktansvärt värd pengarna .? ja menar ,det är ju faktiskt så att den är bra för kroppen .. mycket bra för ryggen .. enbart ,inget annat . japp ..

hmmmmmmmmm haha . På tisdag är det KALIFORNIEN och 30 grader som väntar ,jens tack för att du bor i kaliforninen och tack för att du huserar in mig i ditt boende ,jag ska återgälda dig med några Daim som jag tar med mig .!

AH .! Jag och Linda kollade ju Alice in wonderland i lördags . Hmm jag gillar inte storyn alltså ,det är liiite för sjukt för mig ,alldeles för osammanhängande historia .men filmen var ju grymt bra gjor alltså ,riktigt kul och se den i 3D .


Madde undertecknad och Linda


En Lurig äppelpaj .!


Talar för sig själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar