måndag 1 mars 2010

Känslor känslor ..

Jag är på andra sidan atlanten ,jag är långt från Sverige och inget är som det var .
jag må vara i the Land of oppertunity ,men jag är full av känslor .. nya känslor som får det att pirra ,som får mig att längta ,fantisera och hoppas .Nya känslor som skräms ,oväntat .. Gamla känslor som bryter ned ,gör det jobbigt och tränger in mig i hörn .Gamla känslor som håller mig uppe ,får mig att längta hem ,får mig att hålla ut ..
Allt är så jävla dubbelmoral!

Jag vet inte riktigt ,jag är så full av känslor ,både bra och dåliga ,nya och gamla .det är jobbigt ,men spännande .både de nya och gamla!
Dock är desa nya känslor väldigt kittlande .! de får mig att le .!

Äh ,bara massa svammel .
Inga kommentarer tack ,de kommer tas bort!
ville bara skriva av mig i cybervärlden .vill inte veta om någon läser .


Fruktansvärt längesen ,var väl runt 15 nånting (haha insåg nyss att det är väl den frillan jag strävar efter just nu att få) .

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera