söndag 28 mars 2010

BOSTON

Hur många gånger har jag haft den rubriken nu .?? hmm detta är andra tror jag ,tre om man räknar med en rubrik då det var mer ord än bara boston .men det är bra ,återvinna gamla rubriker .! fantasin är god ,mycket god .!

Idag har jag varit i Boston med Emelie och tyskarna .! vi hade en grymt tervlig dag .
Vi gick till Charlestown och promenerade längs "Freedom trail" en liten bit .jag orkar inte förklara vad det är ,men bara googla freedom trail Boston så kommer ni säkert få massa träffar .

Vi gick upp i det välkända monumentet .En obilisk som är många meter hög och har 300 trappsteg .det tog oss säkert 8 minuter att nå toppen .! väl uppe väntade en fin vy över Boston :) .eller ja ,typ . tittgluggarna var små och det fanns bara 4st ,en på var sida i obilisken ,men fint var det .

Lufmella (lilla tösens nya alias) fyller år på tisdag och idag har hennes grandparents varit här på middag .! jag kom ganska sent ,men hoppade in i lasagnen och sen åt vi god tårta som Julfram hade gjort .! mycket mysig middag :)

Ahh och jag längtar så till min födelsedag .! den SKALL firas i Vegas och Linda SKALL följa med .!!!!!! så enkelt är det :) vi kommer ha roligare än ever och jag har börjat spara pengar nu .ska ha minst 500 dollar som jag ska spela bort (eller vinna tillbaka) på black jack och sen minst 500 att dricka för .! oroa er inte för min lever .! ni somvet hur mina tre förra sommrar såg ut vet att min lever står pall för välfigt mycket .! ni som inte vet ,fråga de som vet .! haha .

hur länge har jag varit borta nu .? snart 3 månader ,wow .vad har hänt med tiden .? den bara flög alltså . fundera lite idag på vad det första jag ska göra är när jag kommer hem .?

Jag har faktiskt planerat hur mina första timmar ska se från de att jag landar i Köpenhamn . vet inte om jag ska berätta det redan nu eller vänta lite ..
.
.
Näh ,efter många minuters tänkande så har jag bestämt mig för att hålla på det lite .

hade jag nåt mer att skriva .? ja det hade jag ju .. fan Linda ,jag måste skaffa mig en bok och skriva ner mina blogg ideér .!

Nu ska jag duscha med min älskling för sista gången. iInnan jag kommer tillbaka till sverige igen då blir vi förenade igen! <3

4 kommentarer:

  1. Hei igjen Johan! Ser ut til at du har det bra i USA. Gleder meg selv til å bli aupair når jeg er ferdig på skolen. Hilsen den norske studenten som er misunnelig (svartsyk vet ikke hvordan jeg staver det på svensk:P) på din aupair hverdag!

    SvaraRadera
  2. say what!? vem är nu din älskling? ;) say it say it say it! :D du måste låte mini få veta sånna viktiga saker ;)

    SvaraRadera
  3. Kotten!

    Du skapar allt lite förvirring, men det gör absolut ingenting. Bara du är lycklig och har det sk-t bra! :))))
    Jag har varit hos doktorn idag och det kommer att ta tid innan jag är på G, men det får ta den tid det tar. Jag åkte till mamma och pappa och fick en skön kram och en god lunch.Mysigt!

    Ha en bra dag och du, vad bra du spelade linda på videon. Ditt gävlemål eller ( Lindas) var kanonbra!

    Puss och kram


    Linnea jobbar denna veckan.

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du fortfarnade följer min blogg norske vän .! :D vi kanske ses en vacker dag i Massachusetts ;) ...

    Hehe ja du ville ,hade det varit en verklig kvinna så hade jag låtit dig veta för längesen .!! det jag skrev om min älskling var naturligtvis för att irritera och förundra mina läsare ,men sanningen att säga så syftar jag till "barnången duschcreme" .den youghurt eller vad det är ,den är så jävla god .! och nu är den slut xD hahaha kul va .?

    Mammi .! ja låt det ta den tid det tar ,you can do it .! saknar mormors mat ...
    LOVE

    SvaraRadera