tisdag 2 mars 2010

Ljusare dagar .!

Fan vad underbart väder det är idag ,jag har flera gånger gett mig ut på en liten promenad ,lyssnat på Ted Gärdestad och Magnus Uggla!
Herre min skapare vad bra Teddans "Viking" är .!!!! Jag blir alldeles full av lycka av den låten .!

Livet börjar leka nu alltså ,saker faller på plats och jag är väldigt glad idag .!
Jag har bara varit hemma hela förmiddagen och msnat med underbara vänner och väntat på posten!
Trodde mina handbollsskor och paketet från mamma skulle komma idag ,men varken det ena eller andra har kommit .!
Aja ,inte hänga läpp .det lär väl komma imorgon då :)
Emelie frågade idag om jag var sugen på New York nästa helg ,så ska höra med hostparents om de behöver mig i skidstugan ,annars så blir det the big apple för mig .

1 kommentar:

  1. Han har gjort så fruktansvärt många bra låtar...bra musiksmak:)
    Här är våren på intåg och det gör en lätt om hjärtat och...i fötterna. dag för en lång walk...puss hjärtegrynet

    SvaraRadera