söndag 7 mars 2010

Mitt decenium

YO .!
Vad som skulle blivit min sista snowboard helg ,blev inte det .
Jag och hostmammi kom överrens att om jag städade bilen och fixade iordning arbetsbänken så skulle hon pröjsa för att hyra min bräda samt min liftticket .!
Men när lördagen nalkades och frukosten var uppäten så visade sig att jag glömt mina skidbyxor hemma ... Aja ,vad ska man göra .? jag fick stanna hemma med Lulfram istället .! hon ville heller inte åka skidor ,så jag och hon läste och tog en promenad istället :)

På söndagen körde jag Donnie hem tidigare än de andra ,Donnie skulle nämligen på Playrehersal idag .Så vi hade en underbar hemresa på nära 3 timmar och lyssnade på musik från min mobil ! (den var inkopplad via AUX in i volvons stereo).
Det var sjuuuukt nice väder när vi kom hem! 17 Grader Celcius och soool!
SHiiiit vad underbart ,så jag gav mig ut på en jogging tur :) .
Snackade några minuter med Jensa och nu bloggar jag .!
Linda fick sitt schema idag ,och hon är ledig hela nästa helg *yay* så då lär det bli bio ,kanske handbolls fest och kanske besök hos en sierska .! Hahaha det är något som Linda ska göra med sin polare Madde ,och jag hakar på :) lite nervöst asså ,vad ska hon spå om min framtid .??? EXCITING .

Fick paket av mammi idag .! undeeerbaart .! lite godis ,osthyvel ,brev från Dahlén och försvarets hudsalva :) Och jag fick Dubbelnougat! aahh vad gott :D

Det tog hur lång tid som helst för paketet och komma hit .Onödligt lång tid ,inte ritkigt nårmalt lång tid .och de grova hacken kanske förklarar varför ? kan tänka mig att de klämt fast det i luckan på flygplanet ,sen så lossnade det på flygplatsen ,låg där i några dagar tills en engagerad människa orkade plocka upp det och lägga i en postvagn som sedan tog sig till posten .Näh ,det var förmodligen inte så det gick till . men nåt skumt har det varit med om ialla fall!


Jag i en skidposition (?) med berget vi åker skidor på till höger!


Ett illa behandlat paket från Süede


Vad som var inne i paketet! Lite presentartiklar ,psp spel och annat mys :)

1 kommentar:

  1. Hej lilla grynet! Det är väl konstigt, men du blir hur stor och vuxen som helst, men för mig är du alltid mitt lilla gryn.
    Vilken härlig helg du har haft! Synd på snowboardåkningen...
    Vad härligt att paketet nu har hittat sin ägare och att någon orkade att böja sig ner och ta upp det, så att det kom iväg.
    Puss och kram
    Ninni

    SvaraRadera