onsdag 15 december 2010

"Aktuellt"

Jag har haft ett par sköna dagar och varit dålig på att blogga som min flickvän nämde igår ! men jag orkar inte citera alla dagar ,så vi kör bara på från nuläget istället:



Jag är i full fart med att packa och att förbereda min hemresa . I princip allt ligger nerpackat i mina resväskor och de väger båda två 45 pounds. Gott om utrymme :D LOVE IT !



Som ni förstår är jag otroligt delad över det här med att åka hem ... jag längtar hem ,för jag saknar mina vänner och familj ,väla ,grafittis bakpotatis ,falukorv ,filmkvällar med pappa ,raketer i rumpan med chrisse ,och dansk öl bara för att nämna några saker .Och jag vill hem ,det vill jag verkligen. MEN .. Jag har Sandra här ,och det smärtar fruktansvärt att behöva åka ifrån henne . Jag vet att vi kommer vara tillsammans i augusti när hon kommer hem ,men vägen dit kommer vara lång ,och emellanåt grymt jobbig ... Men det som är värt något här i livet är ju det man får kämpa för ,eller hur ?



Jag har 5 dagar kvar i USA . På fredag blir det avskedsmiddag med presentbyte med familjen ,sedan åker vi till Brooklyns konserthall och njuter av en modern tolkning av nötknäpparen .sedan far jag hem till sandra ,jag och hon ger en ny mening till ordet "mysa" och har jultrevligt ihop hela natten .på lördagen umgås vi heeela dagen ,åker skridskor på Rockefeller rinken och sedan äter vi en asgod middag någonstanns och sedan åker vi hem till mig och sover här . söndagen sen då ... då ska sandra börja jobba typ 1pm .vilket innebär att jag och hon skiljs åt innan lunch ... Det kommer bli frantanatiskt jobbigt "/

På måndag ,ja då åker jag hem till Sverige och till Helsingborg ..



Där har ni det .så ser avsutet ut på ett helt jävla galet ,underbart ,fantastiskt overkligt år ut .



Nu ska jag skypa med min Älskade Sandra och äta Trail Mix !

1 kommentar:

  1. "Där har ni det .så ser avsutet ut på ett helt jävla galet ,underbart ,fantastiskt overkligt år ut ."

    Jag gillar inte att man ser slutet på ditt år :( Det gör ont i mig...

    Älskar dig så mycket Johan <3

    SvaraRadera