söndag 26 december 2010

"tivoli"

Fy fan vilken kul ikväll igår ,satt hemma hos magnus med hans polare burim och elias ett tag . lyssnade på etype och dj panda innan vi for ner till stan .väl där sate vi oss på utposten ,avnjöt en öl och gick vidare till tivoli .där mötte vi upp josse och sen blir listan otroligt lång över hur många vänner jag mötte som saknat mig ! det känns verkligen bra att träffa alla och se hur glada alla är .jag känner mig uppskattad ! tack .

Jag och josefine tog taxi hem . numera bor ju hennes pojkvän nästan granne med min farsa så hon släppte av mig utanför dadys och jag sprang bokstavligt talat upp för att få tala med min flickvän på skype innan jag la mig !

Idag har jag firat jul med kusin martina ,marcus och fler från pappas sida säkten .det var grymt mysigt ! och jag fick tillfälle att låna martinas iphone 4 och testa skype med den :)

Nu kom sandra precis hem efter sin dags shopping !! så nu ska jag skypa med henne . älskar dig *hjärta*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar