fredag 24 december 2010

"God Jul New York"

Ja ,så är det . jag är hemma just nu ,klockan är näsan halv elva och farmor kommer snart hit ! tillsammans med henne ska jag ,Linnea och pappa äta julfrukost och öppna julklappar ! jätte trevligt ,gud vad jag längtar till bara om några minuter !
Men 7 cm längre ner på min datorskärm ligger ett fönster öppet som heter "skype" ,i det programmet är bilden totalt svart .det är för att min flickvän ligger i mörkret i Bellmore ,NY och sover .. jag tänker på dig sandra ,och hoppas att din julafton blir mysig ! jag vet att du ska skypa med din familj hela dagen . God jul familjen Bergius!

God jul Sandra ,jag älskar dig <3

3 kommentarer:

  1. GOD JUL Johan önskar vi här i Göteborg!

    SvaraRadera
  2. Gud så fint <3 Saknar dig Johan. Klarar mig inte utan dig.
    Jättefin bild

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt att skypa med både dig och din familj Sandra. Vi har haft en härlig julafon.
    Puss och kram

    SvaraRadera