tisdag 14 december 2010

Varje gång du möter min blick


Hejsan hoppsan! Sandra som skriver här igen.
Denna gången är det dock inte frivilligt >.<. Nej då, så farligt är det inte. Men Johan klagar lite på sig själv för att inte ha bloggat på ett tag och känner sig lite dålig på grund av det. Men alla förstår, eller hur? Han har ju ett tufft liv den där mannen.

Sötaste Johan sitter just nu på tåget från Bellmore på väg mot Pennstation för att sedan ta tunnelbanan ut till Brooklyn. Stackarn skulle egentligen slippa sätta sina fötter på Manhattan och åkt raka vägen till Atlantic termilan i Brooklyn. Tror nog det är lite därför jag går med på att skriva här, för att jag tycker lite synd om honom. Egentligen är jag jättetrött och vill bara krypa ner i min fluffiga säng.

Som ni säkert förstår så var Johan här ikväll. Jag passade barn så när barnen gått och lagt sig mös vi i min favoritfåtölj. Måste bara påpeka snyggheten på honom denna afton... WOW... Finns knappt ord som kan beskriva hur snygg och sexig Johan Horvat var idag. Johan har två av de tre S:en: Snygg och sexig men inte singel. Den ni!

Förlåt, nu börjar det nästan gå för långt här. Skulle bara skriva någon rad. Ber om ursäkt för detta flum. Men ibland är det svårt att behärska sig när det handlar om min prins.

För er information så åker han hem alldeles för snart.. :( Kommer gråta ögonen ur mig nästa helg. Detta kommer bli smärtsamt.

Ni får ha det så bra där ute i vida världen.
Lots of love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar