tisdag 28 december 2010

"En dag i Bellmore"

Igår mina vänner ! var jag längst ifrån mitt hem ändå sen jag anlände i Onsdags natt .Jag var ändå i Bellmore USA ! jojomen ,jag skypade med min älskling i nära 14 timmar och vi hade underbart kul ! kändes verkligen som att hon var här ,förutom att hennes läppar var alldeles platta och plastiga när jag försökte kyssa dem ..

Det blev nog lite för sent igår ,men det är så jävla svårt att inte prata med henne när ser henne sitta där vid skype . Det här med olika tidszoner är inte riktigt jätte bra tyvärr . men jag klagar inte ,att bara få prata med Sandra räcker mer än väl .att dessutom få kunna ta och känna på henne om 8 månader är en bonus !

Igår kom även min ena resväska ! *hurra*
Tyvärr den utan min rakapparat ,så än går jag skäggig .Imorgon är det arbetsintervju så om inte väskan kommer idag får jag raka mig med en kökskniv .

trots att jag kom i säng vid 5 imorse bestämde jag mig för att gå upp 8. Det hände inte ,utan istället gick jag upp 9 ,gjorde mig en macka med dansk salami och nu är jag inne på slutspurten på min varma Oboy (herre gud vad Oboy är gott) ! Ska ut och skotta snö runt huset nu .

-CiiCii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar