söndag 19 december 2010

"SLUT"

ja mina kära läsare ,då var denna resan nästan över .. Imorgon ,Måndag ,åker jag hem .

Otroligt blanade känslor ... Jag har haft en fantastiskt mysig helg med min själsfrände!
I fredags var det den oficiella farväl middagen och presentutdelning . Snacka om att mina presenter jag gav familjen var uppskattade ! jag gjorde ett väldigt bra jobb tycker jag :)
Därefter for vi till BAM ,eller Brooklyn Academy of Music och såg på en moderniserad balett version av nötknäpparen .as bra ! Förresten ,Alan Rickman är chef över BAM ,ganska häfigt.
På kvällen åkte jag hem till min älskling ,det blev bad med vin och mycket mys .Otroligt kul hade vi och det blev väldigt sent innan vi sönderskrattade somnade tillsammans.

Vi gick runt på Manhattan i lördags ,höll handen och drack Cremé Brulée latte och njöt av min sista kväll på världens största turistattraktion .
Jag sa farväl till Donnie idag då han åkte iväg med sina morfäräldrar . Gud vad tårfyllt det var . Donnie sa "It feels like I've taken a bite of an onion" . haha så söt .
På kvällen gick jag och Sandra till tåget . i 20 minuter stod vi och grät ögonen ur oss själva innan hennes dumma tåg tog henne hemmåt . Herre vad jag saknar dig Sandra !!
Älskar dig av hela mitt hjärta, snart är du hemma <3

USA då .. Wow vilket år i helhet det har varit . orkar inte ge en sammanställning just nu ,men året har varit fantastiskt och jag har skaffat många nya vänner ,var av 4 av dem kommer finnas med mig hela mitt liv !

Nu ska jag skypa med Sandra . Jag skriver ett inlägg imorgon innan jag åker .

1 kommentar: