torsdag 9 december 2010

"JULRADIO"

Haha okej ,min flickvän är ju bara bäst alltså .. hon sitter och pluggar just nu hemma ,o jag lekte med lLufmella . så får jag ett sms : "Lyssnar du på julradion nu?". Jajemen svarar jag o typ blir stolt över att hon lyssnar liksom ,för det var jag som ítroducerade den för henne . Så plötsligt mitt i Lufmellas gitarrspelande börjar programledaren på radion läsa upp ett meddelande från "Sandra på andra sidan Atlanten" som ville hälsa till sin pojkvän ! helt sjukt mysigt ! Jag älskar dig sandra !

Förresten , är det inte helt sjukt hur länge julradion sitter med radiopratare ?Till mitt i natten ju .Bokstavligt talat !

Puffkriget ja ... Jo vi har bestämt att imorgon vid 12.00 på dagen är kriget över . och för tillfället leder min flickvän med 10 puffar ... känns inte som jag kan ta igen ,så jag kommer nog stå besegrad imorgon .. Börjar bli orolig för vilket hemskt straff hon ska ge mig !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar