tisdag 7 december 2010

"PUFFA MIG DÅ!"

Hahaha denna morgonen alltså .. intensivt ,svettigt och smutskastande puffande pågår ! Sandra nämde att hon och hennes morbröder hade tävlat på Facebook i vem som lyckades få flest puffar . och en sekund senare satte vi igång och puffa alla vi kände . Ställningen just nu är 25 lika ,och jag har den neutrala ,sympati- ,den viktiga puffen . Den mellan mig och Sandra .dock ska den person som är i underläge få denna puff ,vilket innebär att sandra har 25 puffar från andra ,och jag har 24. med vår puff har jag 25 .

OVANSTÅENDE ÄR INTE AKUTELLT LÄNGRE: Sandra leder just nu med 29- 25 ...

Jag har hittat mitt nya beroende . Nej ,inte snus igen ,utan choklad . Chocklad med jördnötssmör: "Reese's Peanutbutter cups" asså dem är så otroligt goda !!!! Tur att jag har en flickvän som kommer bo kvar i staterna o därmed kommer skicka massa choklad hem till mig .eller hur älskling? :)


3 kommentarer: