lördag 25 december 2010

Städing my rum"

ja då var julafton redan över . Underbart att vara hemma med min familj och först på morgonen äta "farmor mat" och öppna klappar med pappa ,farmor ,nea och anders .
vid 1 tiden för jag och nea till ängelholm ,hem till henrik ,sara ,emma ,kristopher och mamma för att kolla kalle anka , dricka vin ,snaps ,öl och MCALLAN . Det skypades mycket denna julafton ! då min flickvän låg och sov till 4 ungefär passade jag på att skypa med hennes familj hemma i Göteborg ! haha vilken härlig skara ! jag fick både vara med i köket och laga mat ,samt senare höra syster malins vackra munspels toner !


Jag och Farmur !

Vi öppnade klappar efter kalle och efter maten och då ringde sandra mig ! så då fick hon vara med på sista halvan av vår klappöppning :)

Nu håller jag på att städa ut mitt rum .har slängt i princip hela min gamla garderob ,fy fan vad skönt . bara massa kläder som tar plats och som ärligt talat aldrig kommer användas av mig igen ,så de kan lika gärna skänkas till de behövande !


Städing!


Sandra ligger och sover ,men jag är otroligt sugen på att väcka henne .. idag är ju juldagen och dagen då hon ska fira jul med sin värdfamilj ! ska bli kul att höra henne berätta hur det var senare .

Ikväll var det planerad inflttningsfest hos Chrisse men den är inställd pga. att chrisse har dragit på sig en liten feber kanske och hans rumpa kliar .
så istället blir det nog öla med mange ! kanske dra ner till gamla stinsen och stöta på gamla vänner !

2 kommentarer:

  1. Så glad för dig Johan! Helt fantastiskt att få vara hemma. Min början på juldagen är underbar!!! :D Julafton var perfekt med

    SvaraRadera
  2. Hej hopp.... Kul att se att du fortsatt blogga. Jasså städning...hmmm kasta nu inte Legot, Star Warsfigurerna mm...hahhaha Ha det bäst Johan, det får bli en reunion när alla är hemma inkl. Ninni o mig. God fortsättning på det nya året. Kram o hälsa din fam.

    SvaraRadera