torsdag 16 december 2010

"En titel med citattecken"

Idag har varit en mycket trevlig dag ! det började med att gå Lufmella till skolan ,sedan packa ihop ALLA mina saker . Eftersom morföräldrarna skulle komma idag och ta mitt rum så ska jag bo på 3 våningen de sista nätterna .. kändes konstigt att packa ner verkligen allt i resväskorna .. fy vad fel det kändes . men samtidigt bra ...

aja ,idag flyttade jag ut ur mitt rum för gott .det är nämligen så här att morföräldrarna ska stanna här över helgen och de får helt enkelt inte plats i gästrummet på 5 våningen ,så därför bor jag här de sista dagarna . vi åt god cheddarsoppa till middag och imorgon blir det fönstershopping på 5th ave. och sedan presenter .. jag ska ge barnen deras farvälgåvor .efter imorgon kommer jag berätta vad jag gav dem :D

Efter presenterna imorgon blir det nötknäpparen i modern tappning .sedan far jag till Bellmore och har en übermysig helg med min otroligt vackra flickvän <3

3 kommentarer:

  1. Min lille Johan! Vilken underbar tid det blev i NY...det visste du inte när ni flyttade HUR bra det skulle bli. Tack Sandra!
    Johan, du har verligen haft världens bästa andrafamilj( vi är ju din första familj :) ) som har tagit hand om dig på bästa sätt och det är jag mycket tacksam för. Jag känner med dig hur jobbigt det är att göra saker "sista" gången. Blir lite rysig och en tår vill gärna komma....men jag är välldans glad att du snart är hemma hos oss.
    Älskar dig!
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Ja du Ninni, tänk det är snart 1 år sedan vi träffades för att säga Farväl till våra goa undgomar och nu är din Johan på väg tillbaks hem igen o snart kommer min loppa med...Åh vad jag längtar...vi måst träffas på en Reunion i vår...ska bli mysigt....kanske Ebbas fika i Hbrg....Njut av dina sista dagar Johan och välkommen hem till Svealand...Kram från oss i Anderslöv

    SvaraRadera
  3. Jag blir helt tårögd när jag läser vad du skriver baby. Klarar inte av att tänka att detta är vår sista helg tillsammans på så lång tid. Men det är som killen sa till dig igår, "pfft 8 månader! Det är ju ingenting". Tiden springer iväg <3 4 månader har snart gått. Tänk det gånger två sedan är det över här!

    SvaraRadera