torsdag 23 december 2010

FY vad kul igår var ! ett gott gäng vänner och familj var här på korvstroganoff middag .
Jag älskar mina vänner ,det kändes som jag aldrig åkt! vi hade det underbart trevligt .

Dock är det något som saknas .. visst är jag hemma ,och tillbaka i mitt gamla liv .Men det saknas en del för att jag ska känna mig hel . Min sandra . Hon behövs i mitt liv och fram tills att hon kommer hem i September nästa år (suck...) kommer jag inte riktigt kunna slappna av .

Jag saknar dig Sandra <3


Ikväll blir det torskmiddag hos mormor .SJUKT efterlängtat !


Så här fin överraskning hade emma till mig när jag kom hem i tisdagsnatt!


Mange ,jag ,chrisse och josse. Fy vad jag älskar er !

1 kommentar:

  1. Du är så fin Johan. Kan inte förstå att du är min!!! <3
    Love you baby!

    SvaraRadera