torsdag 9 december 2010

"Hör och häpna!"

Jag har som många av er vet varit inställd ända sedan 2008 på att 2011 ville jag åka till Afghanistan på utlandsmission .och jag sökte in till missionen för några veckor sen ,men har sedan dess tänkt om ,Och det är ett stort steg jag tar nu då jag så här öppet säger att jag kommer inte åka ,om jag nu överhuvudtaget ens blir antagen . Nej jag kommer stanna hemma och göra annat .Anledningen ? det finns några stycken ...

MEN vad hände idag då ? JO ! För jag pratade med Victoria och gissa vad hon berättade ? Något som jag fått om bakfoten : hon berättade att 15 MP kompaniet på Livgardet i Stockholm tar emot rekryteringar lite då och då . jag har av någon anledning trott att de bara tog emot ansökningar i början på året och sen var det stopp . Men så är det ju inte !! Vilket innebär att just nu är mitt mål att få anställning där och flytta till Stockholm i slutet på året . Så nu väntar vi bara på att de ska släppa in nya rekryter !
Jobba som militärpolis ... Det är min dröm det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar