onsdag 8 december 2010

"Överstyr"

Okej ,ni läste igår om mitt och sandras lilla "puffkrig" på Facebook .. Undergårdagen och natten har det eskalerat utav bara ... Efter mitt inlägg igår gick sandra om mig och ledde . inte mycket men hon ledde med några få hela tiden . Nu under natten gick jag om så jag ledde med 75 - 73 ! och nu alldeles precis när sandra satt och puffade folk fick hon detta meddelenade :

Warning! You are engaging in behavior that may be considered annoying or abusive by other users.

Facebook's systems determined that you were going too fast when poking. You must significantly slow down. Further misuse of site features may result in a temporary block or your account being permanently disabled. For further information, please visit our FAQ page.



HAHA hur sjukt är inte det ?!



Denna dagen kommer nog bli en bra dag .jag ska äta mina stekta ägg och bacon nu ,sen bär det av till IKEA för att inhandla julmust och Glögg :D !! HURRA !

Min näst sista helg börjar närma sig och nu vet vi hur den ser ut ;sandra kommer få såva här från fredag till söndag ! vilket gör mig mycket glad ! :D

Just ja ... det är min näst sista helg . är det inte sjukt ? För mig känns det helt overkligt ! Snart kommer jag sitta på mitt pojkrum i Ödåkra och blogga och skriva om hur mycket jag saknar staterna ...



Jag ,Linda och Sara framför Au Pair skolan för längesen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar