torsdag 30 december 2010

"Snöbräda och besatthet"

Igår var jag på arbetsintervju! det kändes verkligen jätte bra . Senare på kvällen var det snowboard åkning som gällde! Med Henrik ,Sara och Emma bemästrade vi the two slopes of Vallåsen ! Jg trillade som en legogubbe med ett ben ,men det var ändå kul ! jag är imponerad av mig själv hur mycket jag faktiskt minns från i början på året då jag lärde mig åka .

När vi satt i värmestugan och drack vår varma vatten oboy och njöt (för övrigt var det 15 minus grader utomhus ,JÄTTE KALLT) så fick jag ett samtal av rekryteringsansvarig på ResursBank . Och hon hade glada nyheter ,jag hade gått vidare ! så på måndag börjar min 2 veckors utbildning på ResursBank och därefter kommer jag sitta i deras kundtjänst :)

Naturligtvis pratar jag med Sandra varje dag .Inte så mycket som jag vill kanske ,men vi har hittills hunnit med i alla fall en timme varje dag . Och det underlättar verkligen för hon är beroendeframkallande min Sandra .För länge utan lite Sandra ,så blir jag galen .. Därför går jag emot mina egna värderingar och skaffar mig en Iphone 4 så snart som möjligt . För då kommer jag kunna både skypa och vara inne på Facebook hela tiden :D
Så Malin ,visst är det bra att i alla fall både jag och Sandra är är besatta och inte bara en av oss ? ;)

I övermorgon är det nyårsafton och den är planerad (typ) med middag hemma hos mig med ett gott gäng ,senare fest hemma hos Mange . Fy vad skönt jag tycker det är att slippa ränna ut på stan i år . man blir ju alltid så jävla besviken ,visst blir man ? Så därför ska det bli kul att bara vara hemma hos mange ett gäng på 15 personer och slippa "råka" köpa champagne för 2000 kr ,slippa alla fulla drägg som spiller sprit på en ,samt slippa behöva lämna klubben ,stå ute i kylen as länge ,sen behöva tränga in sig på klubben igen . Just det ,jag glömde det viktigaste ; att Slippa försöka hitta taxi !!!

1 kommentar:

  1. Börjar nästan bli dags för mig att också köpa en sådan där iphone 4... Suck. Men det kommer bli mycket bättre då :)

    SvaraRadera