måndag 6 december 2010

"Första snön!"

Oj oj vilken helg ! massa sandra mys .I fredags sov jag hos Sandra vi passade hennes kids . kollade "A Walk To Remember" och åt popcorn och nötter . På lördagen åkte vi in till Manhattan mötte upp Carro ,Sandra Andersson, Sofie och Sofia. vi Fikade i Svenska kyrkans fik (där fanns kanelbullar YAY!!!!!) och hade det jätte trevligt .Sandra läste lite rader ur biblen punkt punkt punkt .

Jag skulle jobba på kvällen så därför åkte jag hem runt 4 tiden . Jobbade sent ,Hostsen kom hem vid 11.30 och då satte jag mig på tunnelbanan och åkte till Manhattan för att ta LIRR tåget till Bellmore och min flickvän !
framme hos henne vif 2 tiden ,väckte henne lite försiktigt (hon hoppade till som om jag var en tjyv) och kröp ner bredvid henne .vi sov väldigt gott den natten .

Söndag nu då .Fy fan vad vi gjorde lite ,inte lika lite som förra söndagen (hehe) men otroligt lite . vi åt på IHOP vid lunch ,sen sov vi en timme på eftermiddagen och sen åt vi pizza på kvällen .LOVELY !
Helt underbar helg med min älskling ! <3 <3

Måndag idag har jag rakat mig . Tror jag ska skicka in en bild till People Magazine och vara med i en tävling för världens coolaste skägg styling !
Och det snöar idag :)

<3



Jag o Baby!


Rockefeller Center iceskating rink !


Rockefeller granen med Swarovski Stjärnan !


Pizza


Mitt nya skägg !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar