tisdag 16 februari 2010

Cheesecake factory!

GUUD vad härlig kväll!
Jag linda och hennes tyska polare ,Connie och Maria åkte till cheescake factory. en restaurang som är tydligen fett känd för sin goda cheescake. oh jävlar vad mumma det var alltså ... först en grymt cp god hamburgare med fantastiskt goda pommes och sen ,inte en cheescake ,men en chocolate tower something something ... det var choklad ,med lite choklad ,och choklad med choklad ,till choklad .och hot fudge på det .vilket är varm choklad .GUD vad gott ,jag har aldrig ätit nåt liknanade ,det är med tårar i ögat som jag tänker tillbaka på denna fantastiska upplevelse och bara längtar till nästa gång jagska få njuta av denna bakelse som "bara" kosta 6 dollar ...

Vi hade grymt trevligt ,pratade och skämtade .Linda smakade ett pommes av mig ,och hon tyckte de var grymt goda (inte hennes egna ord ,men jag såg det i hennes ögon) då jag bytte min hamburgertallrik mot hennes Fettuchini pasta. som också var väldigt god!

Nu ska jag sova .
Och imorgon blir det jobba kväll eftersom parentsen ska på middag :)

Öronbeövandehyperneurotiskasammandragandeflexiblavokabuläratransdiskussioner. Mitt egna ord för Politik. Det är nu officielt det första ordet i : -Johanopedia-




(Seriöst ,jag har ingen aning varför bilden blir sne ,den är inte sne i min dator ,så var försiktiga när ni vrider på colamaskinen)
Låt era sinnen retas ,era smaklökar längta och era ögon tåras av längtan och förhoppning att få avnjuta dessa delikatesser!

2 kommentarer:

  1. Det vattnas i munnen på mig, när jag ser dina fina bilder.Det låter som om du varit i paradiset...cheezecakefactory:)Kan vi göra ett besök där när vi kommer?
    Puss

    SvaraRadera
  2. Jajemen .! det tycker jag absolut :D

    SvaraRadera