måndag 22 februari 2010

Min kropp är trasig .

Fyy fan vad kul det var att träna handboll i söndags! underbart lag med halvseriösa killar mellan 23 och 40 typ . insåg dock att min kondition är lika med en bäbis och mina handbolls skor kommer snart hamna på tippen .gryyymt vilka blåsor de ger mig .
Nä men snart är det första turneringen ,vi ska ju kvala in i amerikanska mästerskapen .SICK .

Mer då ,jooo au pair mötet i söndags också ,var trevligt .! inte jätte kul men sällskapet klagar jag inte på ! jag och emelie satt tillsammans med våra tyskar i världens mest engagerade gympasal och kollade highschool hockey som använde sig av utrustning värda miljoner .det är sjukt vad det satsar på idrott i skolorna alltså .
Det var tre LCC grupper där ,och strax över 60 au pairer var närvarande! så det var ju sjukt kul o träffa lite nya tyskar .ja för alla är fan från tyskland alltså ... xD

Idag när jag hämta Lucibella på skolan så inträffade nåt fruktansärt hemskt .nåt som man garvar åt andra som det händer ,man pekar och bara "haha fan vadglad jag är över att inte vara han" . Jag fick punktering ... dock inte svårare än att jag bytte däck! 20 minuter senare var vi på väg hem igen!

Ingen skrivlust tyvärr .
Ciao



Flat tire .bara o fixa..


jag och emelie i Boston College's hemma arena!

2 kommentarer:

  1. Aaaaah, din stackare..punka....mensom sagt nu har du visat att du är bilmeckare....Blir mycket impad av dig..du löser o fixar allt...dom kan vara överlyckliga att ha dig i sin familj....Du kan ju kanske gå en tyskkurs...Guten morgen....tschüss...hihihh ha det så bra o fortsätt blogg..kollar in varje dag på din sida..Kram på dig:-)

    SvaraRadera
  2. Asså asså....du impar på mig också. Jepp. det är en pinsam sak när det händer och du fixade den galant! Nu är jag lugn, nu kan du hjälpa mig med att byta däck när du kommer hem. Jipppeeyyy! (Om jag nu hittar däcken som jag bytat från. Har en förmåga att glömma var de är. Sist hade de legat kvar hos Kid ett år...Hihihihi)
    Det är lite trist med dina onda fötter..jag menar inte onda, som onda och stygga utan som att du har ont av blåsorna. Skickar med Aloevera som du ska använda på blåsorna (som jag fått av Soulle-pärlan).Men, vad roligt att du tyckte det var kul!! Jag sjöng igår och det var riktigt roligt och läker själen...
    Linnea jobbar på och sliter så att vi kan komma och joina dig. Det är en riktig morot när hon ska upp tidigt varje morgon på lovet. Det är vårt mantra nu...USAusaUSAusaUSAsausuuuausuuausua...puss, längtar efter dig!

    SvaraRadera