tisdag 2 februari 2010

Nej men vi har hälsosamt mycket salt ...


Okej ,shit .det är helt sjukt .Amerikanare har inte mycket salt på sin mat ,det har jag lärt mig hitills. men var är saltet då? JO på vägarna .! det är sjukt asså ,vägarna är alldeles vita av salt .!? man blir fan hög om man är ute och promenerar ,ja menar ,kolla bara .!! kolla storleken på saltkornen som ligger på vägarna .!!!!
haha kul .

Annars så blev jag igår med bjuden på fest i helgen .! yay .! MEN ,jag är ju bortrest till helgen ,vi ska fira Kiddiesen som fyller 12 idag . GRATTIS BTW (han har inget alias än så från och med nu blir det .. Donnie!)

Donnie fyller 12 och han är skit glad .Han fick Pannkakor till frukost och gick till skolan i en guldfärgad hatt. såg ut som en sån hatt som vinnarna av allsvenskan har.

2 kommentarer:

  1. Mysmamman med tända ljus överallt2 februari 2010 kl. 09:20

    Häftigt stora korn...kan man använda det som...flingsalt till maten? En ny affärsidé kanske..havssalt eller VÄGSALT??? Maybe. Try it, ýou like it!
    Vad mysigt att Donnie blir 12 år och kanske lite partyparty i kväll...Ge honom en liten go kram från mig och fråga om han vill att jag ska sjunga för honom på skype? I och för sig så ska man ju inte hota barn??!!! Hihihih... puss solstrålen

    SvaraRadera
  2. Hej hjärtat,
    Har kollat lite referenser på kameran du skrev om och den är riktigt bra ser det ut som. Här kommer en bra länk. puss
    http://www.dustinhome.se/pd_5010329344.aspx

    SvaraRadera