torsdag 11 februari 2010

Yeah .!


Alriight ,idag hände inget kul typ . bla bla .
Imorgon då ,familjen åker till skidstugan ,Linda kommer till mig , vi har en helfestlig helg planerad! med bio ,fest (yaaay en riktig amerikansk fest ,wiiii) cheescake factory besök , Lindas födelsedag med massa tyskar, just det ... det är alla hjärtans dag .asså ,det är en så sjukt stor grej här .jag fattar inte det ,alla barnen måste köpa 14230+2385 godissaker och sen ska de alla ge saker till varandra i klassen ,och de firar sina lärare för att det är alla hjärtans dag (ingen aning hur det hör ihop ,älska barn ,älska att lära ut, älska varandra och älska kunskap ,suddigum och pennor(eller finns det ens längre iskolan? Laura kommer hem varje dag med teckningar hon gjort i datorn... jag kommer ihåg när man var liten o datorn var splitter ny typ ,så snackade vi om hur pennan o suddit skulle försvinna en vacker dag ,det kanske var idag det?)) (älskar parenteser) och "bunny ears" "".

Ha inte mycket mer kul att säga idag ... jag rakade mig igår och skägget blev skit bra! grymt nöjd ...hmm..
fan ,jag sprudlar av vilja att skriva! men jag kommer inte på nåt att skriva ,så jag skriver att jag vill skriva men inte orkar .
Just det ! ett skit roligt ord:Hippopotomonstrosesquippedaliofobi. Vilket betyder "Rädsla för långa ord" haha ganska ironiskt ...
Och jag hittade ett ord ,en kemisksammansättning som bestod av 1551 bokstäver .! hahahahahahahaha .roligt ,och jag hittade ett ord för en maträtt ,som bestod av allt som fanns typ . asså ,jag menar allt man kan använda till matlagning ,släng ihop det så får ni en maträtt på 600 ord ...

Msnar med ville just nu ,den mannen gör alltid mig glad .! Han kommer för alltid vara min "mini" :) Litar på att han håller Ödåkra rent o fint ... i den mån det går (?).
läger upp en bild på ett saltkorn till ,är helt förundrad över dess storlek .!

Laaa laaa ,alla har förresten verkat haft en dålig dag idag ,dagen har haft en kass aura .hm ,lustigt ,men man kan inte vara på topp alltid ,så enkelt är det ,jobbigt bara när alla är det på samma dag xD ..

Nä fy ,idag misslyckades jag med mitt bloggande ,fy skam slap on my fingers ,kick in the head YIIAAAHH!

Håll till godo med lite Crash Kings!
[APPLAUSE]

2 kommentarer:

  1. Skit vad du skriver, bara skriv så du gör oss lyckliga här hemma...Du studerar saltkorn o Malin sopbilar...haahahahha Ni är cool..undrar vad det blir nu framöver....:-) Ha det bäst o fortsätt blogga på....<3 Kram

    SvaraRadera
  2. Helen har helt rätt..skriv på bara.Det är det första jag gör när jag vaknar...läser bloggar. Hur mysigt som helst! Jag hade klart gärna läst om hur din dag ser ut...( Kan vara ett mamma-syndrom).Helgen verkar bli intensiv och förbaskat trevlig!Ha det så mysigt och roa dig kungligt! Puss solstrålen

    SvaraRadera