måndag 15 februari 2010

SEX

Veckor i USA .
HAHAHAHA jag VET att säkert nästan alla som läste rubriken bara "AH! vad menas med detta?" Hahaha , några av er satte nästan kaffet i halsen ,säkert någon som snabbt som fan höll för ögon för nån yngres ögon och alla ,säkert ALLA blev lite nyfikna.
Hihi ,ja men vad bra ,då kommer ni ju garanterat läsa resten av inlägget nu när ni har hjärtat i halsen och pumpen slår i 160 slag i minuten .

Som sagt, siffran sex härör till antalet veckor jag varit i USA. Jag har inte alls kontrollerat denna information själv ,utan det är Linda som sa det ,så skyll på henne om nån läsare av nån anledning nu väljer att räkna ut om det stämmer eller inte .!

Jag blev så impad av Lindas idé att skriva om helgen i spalter, så jag gör som henne:

Fredag(fet text):
Yes, okej ,ingen aning om vad som hände... vänta ,det kommer snart ..... alldeles strax...
JAAA just det ,efter alla rutiner ;kidsen till skolan ,familjen till sugar hill osv. så kom Linda äntligen! vi åt pizza (MUMMA) och sen kollade vi film. eller ,hälften av oss i alla fall. Linda var trött, tro fan det! går man och lägger sig 4 på morgonen när man ska upp o ta hand om barn 8 så xD haha, hur som helst. jag kollade film och hon sov.

Lördag(fet text):
Dagen började med CP spänning direkt! jag kokade ägg eller något på spisen. och jag har precis använt en kökshandduk till något, så bara slänger jag den på köksbänken precis intill spisen. vänder mig om o snackar med Linda, vänder mig om igen ,och då har kökshandduka jävlen tagit eld! inte mycket, men den brinner fan lite alltså. hahaha kastar den i vasken och släcker den. spännande!

Linda ska till Kanada nästa vecka, så därför var dagens första uppgift inne i Boston att hämta ut hennes biljetter. Vi gick till bussen, Linda kom på att hon glömt papperna hemma ,vi gick hem ,tog bilen till Harvard Square: helt jävla omöjligt att hitta parkering, en livstid senare hittade vi parkering, tog pendeln till Boston och fixade blijetterna. Naturligtvis var denne mörke stilige man i kassan smått retarderad och gjorde fel. han bokade fel destination. från fel ställe till fel ställe ,när det borde varit från det ena stället till det andra stället.
Fix fax klart .! Linda upptäckte det, han fixade och vi fortsatte dagen. Käkade goooda buffalo wings i Copleymall.
(Stor bokstav efter punkt, det är viktigt Catarina)Klockan blev typ halv 7, Linda skulle se sin polare från Schweden lira hockey så hon gjorde det, jag åkte hem och väntade. Vi skulle nämligen på fest på kvällen!

Hämtade Linda halv 11 typ, körde till Cambridge. Plingade på dörren och öppnade gjorde Robert Pattinson! Nej nej. En kille som liknade Robert Pattinson öppnade! Det var Geoffrey, my main man från mitt nya handbollslag, New England Freeze! haha, aldrig träffat honom förr, men bjuden på fest blev jag!

Riktigt skönt folk på festen alltså, härliga fransmän och små dansande asiater (Han var faktiskt amerikan, men hans längd, brytning och hans mandelformade ögon avslöjade hans egentliga ursprung) Vi stannade till runt halv 2.

Efter en rolig fest åkte vi hem och chillade. Linda kollade sina biljetter för säkerthetsskull. Och det var tur det! för den mörk stilige mannen hade nämligen bokat fel datum! Jälva testikel alltså... Inget med det ,vi skulle ju ändå till Boston imorgon igen, så det fixar vi då :)

Söndag (fet text): Allas MF hjärtans dag.
In till Boston idag, och Linda var ju så jävla snabb så vi var ju klara på en timme. NEJ JUST DET ,Linda var inte snabb. Inte snabb alls. Men jag är inte bitter inte! haha ,vi hade ju inte bråttom direkt :p vi fixade det med hennes biljett, inga probs. Sen satte vi oss på Dunkin Donuts, och efter 3 White Chocolates så fick vi äntligen rätt dryck. Hot Chocolate, inte White, utan bajsbrun vanlig jävla varm choklad .det fattade inte dem i kassan ,nej när vi beställde varm choklad så fick vi VIT varm choklad av nån fruktansvärt konstg anledning.
Sen satte vi oss tillsammans med 800 älskande par i Europas störtsta biosalong och såg Valentines day. Jag kan starkt rekomendera den, riktigt bra film :)

Måndag(Fet text):
Vi åkte till Arsenal mall idag! jävlar vad mycket kläder alltså. .. både jag och Linda kände efter ca 3 timmar att nej, shit nu åker vi till target istället! me ndet bliev lite shopping, En t tröja köpte jag :) Bild bifogas!
Vi åkte hem hungriga och lagade oss pasta carbonara! Mumma. . . Sen så gjorde vi oss SEMLOR! Guuud vad gott det var! Gahh..




Min nya tröja!


Jag och Linda och några random folk


Två Kanelbullar

6 kommentarer:

  1. Jag vet inte om jag gillar semlorna bäst eller kanske kanelbullarna!!?
    Så fina ni är!
    Jag gillar att du skriver så mycket och berättande om vad du/ni gjort...nu hänger man ju med:)och det är nästan som om jag också var med på festen.Gilla! Tack för stor bokstav efter punkt.( Mammas pojke!) Men...det var f-n i h-vete och j-v vad du svär mycket. Det låter som om generna har genat ner från din lilla morfar, för det har du ärvt av honom och inte från mig.Tänk på di yngre och di äldre som följer dig...även om det är bra att du skriver påklätt( och inte innehåller sex), så håller läsarna kanske för ögonen.
    Hihihhi...du skriver sååå bra hjärtat. Har du tänkt bli författare...eller jo..ja...det kan man ju säja att du faktiskt är...LILLA BLÅ!
    Älskar dig min son. Puss

    SvaraRadera
  2. ......kanonfräck tröja. Me like <3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  3. Jasså nu har du börjat agera brandman o bagare....Vilka dolda talanger du släpper fram...:-) Vilken härlig helg du o Linda har haft i som vanligt hade du rätt hoppade till av överskriften SEX....Hahahahha du är för go...Ha det bäst o vi hörs när vi hörs....

    SvaraRadera
  4. God Ettermiddag johan! håper det er greit for deg at jeg følger bloggen din? Vet jo ikke om dette er noe public blogg. Har det 6 første ukene gått greit? ingen hjemlengsel? og hvem er egentlig Linda? Er det bruden din? hehe.
    Er det lett å bli kjent med andre folk der nede? Du var jo allerede bedt på fest til en amerikaner=) Nyt livet i USA. Hilsen Sindre fra Norge.

    SvaraRadera
  5. Hay Sindre! haha ,nej linda är inte min brud, det är min bästa vän här nere. vi lärde känna varandra på au pair skolan!
    njaa asså, det svårt att lära känna amerikanare, men au pairer lär man känna en massa. Man träffar många au pairer på sina LCC möten som är en gång i månaden.

    Festen blev jag bjuden på eftersom jag letade upp en handbolls klubb i Boston, och lagmedlemmarna hade fest, så de bjöd med mig :)
    Jo ,jag har haft hemlängtan, en gång var det rikigt illa, men det går över! Jag är super nöjd med att vara här i USA, och det som man älskar hemma kommer finnas kvar om ett år!

    Klart du ska läsa min blogg, det är bara roligt :)

    SvaraRadera
  6. Hah MAMMA ,ja morfar är sjukt rolig ,och jag idoliserar honom!

    SvaraRadera