onsdag 10 februari 2010

"Antidisestablishmentarianism"

å ,tack ni som lämnade en åsikt ,och jag gör som ni säger och väljer alternativ nummer två. jag gillar den sjukt mycket jag med :)

Övrigt då ,Den extrema dödsförödande snöstorm som skulle komma idag ,blev inte riktigt som jag förväntade mig... Antingen så är de sjukt klena ,för de 4 snöflingor som föll kunde inte ens spåra ur en myra på enhjuling . Eller ,om vi nu ska dra detta till en skämtsam nivå ,så är amerikanarna väldigt känsliga för snö ,och inte hårdhudade alls .och ansåg att 4 snöflingor var farliga .men ärligt talat så får jag först säga som jag själv sagt ,och sedan hålla med Linda: "allt är större i Amerika ,bilarna ,husen ,vägarna ,korvarna och till och med kanariefåglarna är större" ",ähhhhh ge sig. amerikanerna överreklamerar konstant johan. det vet du också ;)".

Har varit på bio idag! IIIIHHH sjukt spännande ,var där med en sjukt söt flicka .Laura (eller vad var hennes alias? äh ,skit samma ,ni fattar) Hon tappade sin tand idag ,så naturligtvis skulle vi gå och se "Toothfairy"! med Dwayne "the rock" Johnson i huvudrollen! haha.

sjukt kul at se en fett vältränad (dregla) gammal wrestlare i rollen som en hockeyspelare ned smeknamnet "the toothfairy" eftersom han slår ut allas tänder i helatiden i sina hockeymatcher, nästan avslöjar för sin flickväns 6 åriga dotter att tandfén inte finns. Så som straff av nåt jävla fairyland ska han jobba som tandfé i 2 veckor. HAHAHAHAH sjukt rolig .

Åt lax idag, ni som känner mig väl vet att jag inte är en höjdare av lax . HÖR OCH HÄPNA! det var gott . ja faktiskt .det smakade lite aluminium (nej jag har inte smakat ,det är så jag föreställer mig att det smakar) som det alltid gjort ,men det var absolut ätbart .I sommar lär det väl bli Lobster för första gången *Scary*.

Hmmmmmmmmm jooo ,jag gick en sväng på Harvard square igår ,så promenixar jag förbi en stor vältränad man ,och han står och röker i sin ensamhet i ett hörn .trevligt tänkte jag .Då känner jag doften av ,Marijuana! jajemen ,det var lite förvånande .och nästa man jag gick förbi började plötsligt prata nåt foreign language med mig ,så jag skrattade (på svenska) och frågade om han ville köpa ett dussin sköldpaddor ,på svenska .han skrattade och fortsatte med sitt afrikanska språk och jag trallade vidare. Mys. I övrigt är Harvard ganska ballt alltså ,Harvard astronomibyggnad (eller astrologi, inte skiten som har med zigenare som spår) är ganska cool alltså .påminner om silvernäsan som bodde på Ven och gjorde prylar därs,(?) byggnad. Nej det gör den inte alls ,jag skoja .men det fanns en sån klassisk kupol som alla byggnader som har med rymden att göra måste ha.

I övrigt fick jag denna att klura på:

"How much wood could a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?"

Den ska naturligtvis sägas i överkryddad fart ,och utan att kolla på texten
samtidigt som man snackar. det förenklar allt har jag märkt .läs den några gånger och säg det sen skit snabbt utan att läsa. Naturligtvis kontrade jag med "sju sjösjuka sjömän på de sjuhaven blev omskötta av sju sjuksköterskor" den klarade dem inte av!

Och annat kul. mitt "english word of the week" jag fick för ett tag sen: "Antidisestablishmentarianism"
Och detta ska jag ge dem imorgon: "Hyponeurikostiskadiafragmakontravibrationer"
hehe ,se om de klarar av den ...

2 kommentarer:

  1. a woodchuck would chuck as much wood as he could if a woodchuck could chuck wood.

    Fuzzywuzzy was a bear fuzzywyzzy had no hair fuzzywuzzy wasn't very fuzzy was he.

    sally sell seashells down by the seashore.

    Där får du några fler att klura på. haha

    SvaraRadera
  2. Takk for svar Johan Daniel. Jeg er fortsatt student i Norge men satser på et år som aupair når jeg er ferdig å studere. Følger med på bloggen din fremover. Hilsen Sindre.

    SvaraRadera